PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w PUP Spin Sp. z o.o

  • 1. Data: 2004-12-12 20:07:02
    Temat: praca w PUP Spin Sp. z o.o
    Od: stefan <s...@g...pl>

    Witam!

    W niedługim czasie idę na testy rekrutacyjne
    do tej firmy na stanowisko programisty.
    W związku z tym mam pytanie, jak te testy wyglądają
    (mają rwać do 5 godzin)
    i jaka jest atmosfera pracy w samej firmie.

    Stefan

  • 2. Data: 2004-12-12 20:52:02
    Temat: Re: praca w PUP Spin Sp. z o.o
    Od: "dzidecka" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stefan" napisał w wiadomości
> [...]
    > W związku z tym mam pytanie, jak te testy wyglądają
    > (mają rwać do 5 godzin)
    > i jaka jest atmosfera pracy w samej firmie.

    Moj maz byl na testach. Katastrofa totalna. Trwalo to od 9 do 14. Testy
    dotyczyly jedynie baz danych. Natomiast z C byly jedynie 3 pytania.
    Ogloszenie ma sie nijak do testow. Niby szukaja programisty z bardzo dobra
    znajomoscia C badz Javy a testy dotycza czego innego.
    I oczywiscie byl jakis koles na testach ktory znal wszystkich pracownikow.
    Wiadomo kto prace dostanie..

    dzidecka

  • 3. Data: 2004-12-12 21:22:05
    Od: stefan <s...@g...pl>

> [...]
    > znajomoscia C badz Javy a testy dotycza czego innego.
    > I oczywiscie byl jakis koles na testach ktory znal wszystkich pracownikow.

    Dzięki serdeczne, choć nie jest mi do śmiechu.
    Przynajmniej wiem czego oczekiwać.

  • 4. Data: 2004-12-12 21:44:44
    Od: "ArtuS" <a...@g...pl>

    Testy faktycznie trwaja 9-14. Pytania sa rozne, podzielone tematycznie.
    Zalozenie jest takie, ze jak juz tam jestes, to oni sobie sprawdza czy nie
    nadajesz sie na inne stanowisko. czesc pytan byla "na myslenie", pisanie w
    pseudo-kodzie, C++, Java, SQL. Przygotuj sie na algorytmike, liczenie
    zlozonosci (rekurencje :) ), sortowania, wieze Hanoi.... Moze qrcze zmienia
    pytania na testach bo jak ja bylem, to nie dosyc ze byli klienci ktorzy na
    przerwach biegali do znajomych, to dodatkowo jeden klient w rozmowie przed
    testami pochwalil sie kilkoma zagadnieniami ktore pozniej byly na testach
    (wiez hanoi w zyciu sie nie spodziewalem).
    W sumie testy moze i nie byly trudne, ale test wlasciwy byl na samym koncu -
    ja mialem dosyc po 3 testach (godzinach) :|

  • 5. Data: 2004-12-12 22:06:24
    Od: stefan <s...@g...pl>

    ArtuS wrote:

> [...]
    > W sumie testy moze i nie byly trudne, ale test wlasciwy byl na samym koncu
    > - ja mialem dosyc po 3 testach (godzinach) :|

    Dzięki serdeczne. Bardzo mi pomogłeś.
    Szkoda tylko, że jest jak jest ze znajomkami.
    Ale co poradzić. Takie życie :(

    Stefan

  • 6. Data: 2004-12-12 23:20:53
    Od: Kassek <k...@f...onet.pl>

    On Sun, 12 Dec 2004 22:44:44 +0100, "ArtuS" <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    >testami pochwalil sie kilkoma zagadnieniami ktore pozniej byly na testach
    >(wiez hanoi w zyciu sie nie spodziewalem).

    Ilu ludzi bylo na takich testach ?

    Gdzie sie odbywaja, w siedzibie na Slasku, jesli miejsce
    pracy to Slask ?

    Wymagane języki: angielski
    Czy to oznacza bierny angielski do czytania dokumentacji, czy
    koniecznosc swobodnego komunikowania sie absolutnie biegle?