PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w hipermarkecie?

  • 1. Data: 2004-12-11 20:46:03
    Temat: Praca w hipermarkecie?
    Od: Bartek <b...@u...gazeta.pl>

    Witam.
    Mam pytanie do grupowiczów. Czy są tutaj osoby, które posiadają wiedzę
    lub pracowały w hipermarkecie na stanowisku informatyka?
    Staram się o posadę na stanowisku informatyka w markecie OBI; do moich
    obowiązków należeć będzie opieka na systemem komputerowym marketu. Czy
    ktoś może powiedzieć jakieś szczegóły? Na co mogę liczyć /wymagania,
    zarobki, czas pracy, możliwości rozwoju, rodzaj umowy o pracę/?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
    Bartek

  • 2. Data: 2004-12-11 21:51:59
    Temat: Re: Praca w hipermarkecie?
    Od: "mariusz" <m...@i...net.pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarobki, czas pracy, możliwości rozwoju, rodzaj umowy o pracę/?
    >
    > Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

    A tak z ciekawości w jakim mieście startujesz ??

    M.K

  • 3. Data: 2004-12-12 13:49:05
    Od: "SLaw" <s...@w...pl>

> [...]
    > ktoś może powiedzieć jakieś szczegóły? Na co mogę liczyć /wymagania,
    > zarobki, czas pracy, możliwości rozwoju, rodzaj umowy o pracę/?

    Osobiscie nie pracowalem jako informatyk w markecie ale slyszalem cos o tym.
    Informatyk: wyklada towar, pracuje po nocach przy inwenturach i inne takie.
    Do zajec zapewne podlaczanie drukarek lub naprawianie starych gratow (kas
    fiskalnych, faksow). Pensja standard czyli co ok 1000 brutto. Nie chce Cie
    zniechecac ale wydaje mi sie ze wlasnie tak wyglada praca w markecie.

    --
    SLaw