PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ceny w UK (poza Londynem)

  • 1. Data: 2004-12-11 18:38:35
    Temat: Ceny w UK (poza Londynem)
    Od: "Slawek" <g...@p...pl>

    Witam....
    Czy.......tzn jak sie ksztaltuja ceny zywnosci w UK?Bardzo byl bym
    wdzieczny(bo nie moge jakos znalesc w necie)gdyby ktos napisal ile np
    kosztuje chleb,cukier,ryż ,mieso itp.

    Pozdrowka
    Slawek

  • 2. Data: 2004-12-11 19:09:22
    Temat: Re: Ceny w UK (poza Londynem)
    Od: "mic" <u...@p...fm>

    teraz dokładnie nie pamiętam ile co
    ale wiem że warto poszukać miejsc gdzie jest tanio
    np. w londynie znalazłem sklep coś jak supersam - siec z niebieskim napisem
    gdzie była puszka pomidorów za 22p - czyli dużo taniej niż w polsce
    + makaron i masz tanie spagetti

    generalnie jak po irlandi i angli jechałem po niemczech - to długo szukałem
    czy podane ceny nie dotycza jakiś mniejszych paczek bo niewyobrażalne było
    dla mnie aby np. lód 1l kosztował 1.5E a dub;linie za to można było kupić
    biedny na patyku

    nie wiem czy to pomocna informacja
    generlnie drożyzna - ale można znaleść tanio

  • 3. Data: 2004-12-11 19:58:22
    Od: "magia" <m...@g...pl>

> [...]
    > Czy.......tzn jak sie ksztaltuja ceny zywnosci w UK?Bardzo byl bym
    > wdzieczny(bo nie moge jakos znalesc w necie)gdyby ktos napisal ile np

    Zapytaj na:
    alt.pl.emigracja.londyn

    m.

  • 4. Data: 2004-12-11 20:48:43
    Od: "Grzegorz" <b...@p...onet.pl>

    http://londyn.net.pl/index.php?id=ceny

  • 5. Data: 2004-12-12 00:26:19
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Sat, 11 Dec 2004 20:09:22 +0100, na pl.praca.dyskusje, mic napisal(a):

    > np. w londynie znalazłem sklep coś jak supersam - siec z niebieskim napisem
    > gdzie była puszka pomidorów za 22p - czyli dużo taniej niż w polsce
    > + makaron i masz tanie spagetti

    SAINSBURY. To nie jest cos jak supersam tylko zwykly hipermarket. Nie jeden
    a cala siec. A produkty ktore wymieniasz to linia SAINSBURY ECONOMY. Kazdy
    produkt ma identyczna, biala metke, z niebieskim paskiem i bialymi literami
    nazwa sieci oraz czerwonymi literami nazwa produkty. Analogiczne linie
    produktowe maja inne sieci handlowe. Owsze, sa to produkty bardzo tanie,
    jedne dobre inne paskudne (ala tekturowe parowki w sole pseudopomidorowym).
    Cecha szczegolna - nie znajdziecie tych produktow w koszykach anglika.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 6. Data: 2004-12-12 10:08:10
    Od: "mic" <u...@p...fm>

    tak tak oczywiście
    w tym przydadku walory smakowe są proporcjonalne do ceny, można je ocenić
    na 22.
    bardzo często znajdziecie te produkty w koszykach nie - anglika

  • 7. Data: 2004-12-13 22:05:46
    Od: "Madlenka" <m...@o...pl>

    Jest jeszcze siec marketow netto, gdzie bardzo tanio mozna kupic wiele
    artykulow spozywczych. Chleb 40p, zółty ser (ok40 dag) 99p, owoce w puszkach
    (morele, mandarynki, truskawki, itp) 20-40p, makaron 20p itd Generalnie
    straszna taniocha wiele rzeczy jeszcze taniej niz u nas. Typowi Angole
    raczej nie korzystają z tego typu siecie marketów.
    pozdrawiam