PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w PUP Spin Sp. z o.o › Re: praca w PUP Spin Sp. z o.o
    From: "ArtuS" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w PUP Spin Sp. z o.o
    Date: Sun, 12 Dec 2004 22:44:44 +0100

    Testy faktycznie trwaja 9-14. Pytania sa rozne, podzielone tematycznie.
    Zalozenie jest takie, ze jak juz tam jestes, to oni sobie sprawdza czy nie
    nadajesz sie na inne stanowisko. czesc pytan byla "na myslenie", pisanie w
    pseudo-kodzie, C++, Java, SQL. Przygotuj sie na algorytmike, liczenie
    zlozonosci (rekurencje :) ), sortowania, wieze Hanoi.... Moze qrcze zmienia
    pytania na testach bo jak ja bylem, to nie dosyc ze byli klienci ktorzy na
    przerwach biegali do znajomych, to dodatkowo jeden klient w rozmowie przed
    testami pochwalil sie kilkoma zagadnieniami ktore pozniej byly na testach
    (wiez hanoi w zyciu sie nie spodziewalem).
    W sumie testy moze i nie byly trudne, ale test wlasciwy byl na samym koncu -
    ja mialem dosyc po 3 testach (godzinach) :|