PracaGrupypl.praca.dyskusje › S K A N D A L w A L L E G R O - uwazajcie

  • 1. Data: 2005-06-08 21:17:57
    Temat: S K A N D A L w A L L E G R O - uwazajcie
    Od: "nezalezny" <n...@w...pl>

    Wystawiłam mieszkanie w serwisie allegro, znalazl sie kupujacy, dokonal
    opcji KUP TERAZ i co? zrezygnowal a ja musze zaplacic szanownemu allegro!!
    zaplacic 1500 zlotych, oczywiscie sie odwolalam ale oni nie uznali tylko
    strasza mnie jakimis firmami windykacyjnymi. Skandal takie pieniadze to cala
    moja pensja. OSTRZEGAM WSZYSTKICH NIE WYSTAWIAJCIE TAM. Ja teraz wystawilam
    w www.ebay.pl www.dzialki.net.pl www.swistak.pl www.wszystko.pl oni nie
    pobieraja prowizji, ktora notabene jest naruszeniem prawa przez allegro,
    poniewaz potrzebna jest koncesja aby pobierac prowizje od nieruchomosci. Nie
    dajcie sie oszukiwac !!!!!!!!!!