PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w GE Bank Mieszkaniowy

  • 1. Data: 2003-02-26 21:38:00
    Temat: praca w GE Bank Mieszkaniowy
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Drodzy Grupowicze,
    chciałabym się dowiedzieć o warunkach pracy w GE Bank Mieszkaniowy.Czy ktoś
    z Was pracuje/pracował tam? Czy rzeczywiście Bank przestrzega zasad rownego
    traktowania i przepisów prawa pracy, o czym szeroko opisuje na swoich
    stronach internetowych?
    Prosze o to, ponieważ zaproponowano mi tam pracę, ale jednoczesnie dostałam
    też inną propozycję.Długo szukam posady i w tej sytuacji staram się podjąć
    dobrą decyzję.
    Napiszcie proszę jeżeli słyszeliście coś na ten temat.
    Dziękuję i serdecznie pozdrawiam
    Monika.