PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciąża

  • 1. Data: 2003-02-26 17:36:41
    Temat: Ciąża
    Od: "Wer i Tom" <m...@i...pl>

    Temat jak wyżej.
    Jestem w ciąży.
    o czym dowiedziałm sie niedawno ale sytuacje jets bardziej skomplikowana niz
    sie wydaje
    Od stycznia jestem kierownikiem, co wiązało się z podwyżką. Jak mam to teraz
    "rozegrać" aby na tym nie stracić.tzn kiedy mam dostarczyc zaswiadczenie o
    błogosławionym stanie bo niestety co gorsza
    aktualnie następuje przekazania firmy pod inną spółkę i nie wiem czy np.nie
    obniżą mi stawki, a czy jesli teraz dostarcze to zasiwdczenie to mimo zmiany
    własciciela stawka i warunki umowy pozostana bez zmian?.
    \Ważne jest chyba też i to że pracuję"wśród" komputerów, a praca i nowe
    zwiększone obowiązki dość mnie stresują.
    W tym miejscu pracuję już 6 lat -o ile to ważne.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-26 20:27:43
    Temat: Re: Ciąża
    Od: "Logiker" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Wer i Tom" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    niz
    > sie wydaje
    > Od stycznia jestem kierownikiem, co wiązało się z podwyżką

    Zdaje sie ze byla ogloszona niezla sumka dla pierwszego
    faceta w ciazy , proponuje sie zainteresowac...

  • 3. Data: 2003-02-28 13:13:58
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > zwiększone obowiązki dość mnie stresują.
    > W tym miejscu pracuję już 6 lat -o ile to ważne.

    Najpierw chcę pogratulować. A teraz do rzeczy. Jako kobieta w ciązy jesteś pod
    szczególną ochroną zgodnie z kp.
    Proponuje marazie nie powiadamiać zakładu pracy , chyba że oznaki żewnętrze
    wskazują że coś się z tobą dzieje ( np. torsje ). Nienormalne zachowanie Twoje
    może świadczyć np. o chorobie albo że jesteś w ciąży i wtedy pracodawca zacznie
    myśleć sam.Nie chwalić się koleżance psipsiłcę bo Twój stan dotrze do
    kierownictwa. Wybór należy do Ciebie . Pozdrawiam.