PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIT-11

  • 1. Data: 2003-02-26 20:13:48
    Temat: PIT-11
    Od: "Ewelina" <k...@i...pl>

    Witam,
    W roku 2002 przebywałam na zwolnieniu
    lekarskim (270dni). Pracodawca nie wypłacił mi do tej pory
    wynagrodzenia
    chorobowego i zasiłku chorobowego.
    Wczoraj dostałam od pracodawcy PIT-11. W punkcie E
    -"Dochody podatnika, pobrane składki oraz pobrane zaliczki" wpisano
    wszędzie liczbę "0".
    Czy pracodawca mógł tak wypełnić PIT-11?
    Jeżeli pracodawca wypłaci mi w bieżącym roku (mam taką nadzieję) zaległe
    pieniądze,to czy obciążą mnie one (podatkowo) w przychodach na rok 2003?
    Proszę o odpowiedź na moje pytania.
    Lekko załamana,
    Ewelina

  • 2. Data: 2003-02-26 20:30:06
    Temat: Re: PIT-11
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > Jeżeli pracodawca wypłaci mi w bieżącym roku (mam taką nadzieję) zaległe
    > pieniądze,to czy obciążą mnie one (podatkowo) w przychodach na rok 2003?

    Dochód wtedy gdy pieniądze.
    PZDR
    Grażyna

  • 3. Data: 2003-02-26 20:47:55
    Od: "Ewelina" <k...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Dochód wtedy gdy pieniądze.
    > PZDR
    > Grażyna

    Czy te zera w PIT-11 świadczą, że zakład pracy nie płacił za mnie żadnych
    składek do ZUS-u (na ubezpieczenie zdrowotne, chorobowe itp)?
    Ewelina

  • 4. Data: 2003-02-26 20:51:00
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Ewelina" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy te zera w PIT-11 świadczą, że zakład pracy nie płacił za mnie żadnych
    > składek do ZUS-u (na ubezpieczenie zdrowotne, chorobowe itp)?
    > Ewelina

    Na to wygląda.
    A swoją drogą, napisz do ZUS z prośbą o wydruk z wpłaconymi składkami, a
    potem zgłoś sprawę do ZUS.