PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uaktualnienie GC Hamburg spotkanie 5.03.2003

  • 1. Data: 2003-02-26 21:33:32
    Temat: Uaktualnienie GC Hamburg spotkanie 5.03.2003
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Czesc,
    wszystkich na GC i nie tylko :-)) chcialem poinformowac
    ze 5.03.2003 idziemy na kregle
    20:00 do 23:00

    Hameister Hotel Restaurant
    Rahlstedter Str. 189
    22143 Hamburg
    Tel.: 040 6770813

    Aktualne informacje (zmiany itd.) prosze
    sprawdzac pod www.polonia-it.org w dzialce news

    Do zobaczenia
    Thomas(tomek)

  • 2. Data: 2003-02-26 22:02:44
    Temat: Re: Uaktualnienie GC Hamburg spotkanie 5.03.2003
    Od: kingram <k...@g...net>

    Thomas Ochmann wrote:

> [...]
    > 22143 Hamburg
    > Tel.: 040 6770813
    >
    > Aktualne informacje (zmiany itd.) prosze

    Wszystkich z dzialu "oporniki" goraca zachecam do odwiedzenia
    polonia-it.org.
    To na prawde serwis w deche!

    Tomek - zpalcisz za bilet czy nie?
    ;o)
    A moze jakos zaprosisz chlopakow z miasta na M. - moze jakis turniej w
    kulaniu - bedzie o czym napisac na polonii - wiesz zdrowy duch
    rywalizacji sportowej pomiedzy rodakami na emigracji...

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

    --
    Home Page: http://www.kingram.de
    Hobby Page: http://www.it-security-solutions.com

  • 3. Data: 2003-02-27 11:10:53
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>

    "kingram" <k...@g...net> wrote in message
    > Wszystkich z dzialu "oporniki" goraca zachecam do odwiedzenia
    > polonia-it.org.
    > To na prawde serwis w deche!

    Hmmm skoro taki w deche to moze bys tam zajrzal i odpowiedzial na pare pytan
    w watku ktory rozpoczales :-)
    Panie Freiberuflich :-)

    Pozdrawiam,
    Slawek

  • 4. Data: 2003-02-28 18:22:16
    Od: kingram <k...@g...net>

    SJ wrote:

    > "kingram" <k...@g...net> wrote in message
    > >

    > Hmmm skoro taki w deche to moze bys tam zajrzal i odpowiedzial na pare pytan
> [...]

    Ocho,
    juz lece...

    Troche sie zapracowalo...
    ;o)
    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

  • 5. Data: 2003-03-01 12:03:12
    Od: kingram <k...@N...net>

    SJ wrote:

    > "kingram" <k...@g...net> wrote in message
    > >

    > Hmmm skoro taki w deche to moze bys tam zajrzal i odpowiedzial na pare pytan
> [...]

    Zajrzyj na polonie-it - mysle ze dosc obszernie i wyczerpujaca
    potraktowalem temat (odpowiedzialem na kazdy z pod-postow)...
    Wiecej pytan? Wal smialo jak w dym...

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

  • 6. Data: 2003-03-01 18:14:41
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    > Tomek - zpalcisz za bilet czy nie?
    > ;o)

    No, chcesz mnie wpedzic w bakrutcwo :-))

    Oczywiscie zaprazsamy do Hamburga,
    oprocz kregli sa jeszcze inne "atrakcje" ...

    Posdrofka
    Thomas(tomek)

  • 7. Data: 2003-03-01 18:16:29
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    > Zajrzyj na polonie-it - mysle ze dosc obszernie i wyczerpujaca
    > potraktowalem temat (odpowiedzialem na kazdy z pod-postow)...
    > Wiecej pytan? Wal smialo jak w dym...

    Krzys, duze dzieki!!

    Wszystko co zlego ode mnie uslyszales zapomnij :-))

    Tak trzymaj i dalej przecieraj (niemieckie) sciezki :-)

    Thomas(tomek)