PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca ucznia

  • 1. Data: 2003-02-14 11:56:12
    Temat: Re: praca ucznia
    Od: "Przemysław R." <r...@p...onet.pl>

    Już poprawiłem datę. Przepraszam.
    Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie oprócz niedopatrzenia.

  • 2. Data: 2003-02-14 12:44:47
    Od: s...@p...onet.pl

    > Jakie korzyści ma pracodawca zatrudniając ucznia do 26 roku życia?
    >
    > Przy podejmowaniu się pracy uczeń oświadcza, że nie jest zarejestrowany w
    > urzędzie pracy jako bezrobotny. Czy jest to w jakiś sposób sprawdzane przez
    > pracodawcę? Czy wychodzi to na jaw przy "krążeniu" składek? Jeśli tak jakie
    > są konsekwencje?
    >
    >Pamientaj do końca życia ,że kłamstwo ma krótkie nogi i czy prędzej czy
    później wyjdzie na jaw iwtedy marny Twój los. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-02-14 13:03:33
    Od: "Przemysław R." <r...@p...onet.pl>

    > później wyjdzie na jaw iwtedy marny Twój los. Pozdrawiam.

    Jak to mówią: "Uczciwi idą do nieba... i to bardzo szybko" ;-)
    A tak poważnie, czekam na konkretną odpowiedź, a nie na morały

  • 4. Data: 2003-02-14 13:39:09
    Od: "dklog" <d...@m...com>

    Jak udało Ci się wstawić jutrzejszą datę swojego posta?

  • 5. Data: 2003-02-14 15:40:37
    Od: "Jigglypuff" <J...@p...com>

    Przemysław R. wrote in message ...

    >Jak to mówią: "Uczciwi idą do nieba... i to bardzo szybko" ;-)
    >A tak poważnie, czekam na konkretną odpowiedź, a nie na morały

    Ubieglej wiosny, jak byla akcja "ograniczania bezrobocia" to dokladnie
    sprawdzali i wyszlo na jaw pare takich umow w pewnej firmie, pracodawca sie
    wypiol i powiedzial, ze nic nie wie o tym, a zatrudniony mial zasilek do
    zwrotu i mandat =100.- zl (sto zlotych), jednemu nawet potem umozyli bo
    mial zone idziecko na utrzumaniu.

    powodzenia:

  • 6. Data: 2003-02-14 17:30:34
    Od: "Przemysław R." <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > wypiol i powiedzial, ze nic nie wie o tym, a zatrudniony mial zasilek do
    > zwrotu i mandat =100.- zl (sto zlotych), jednemu nawet potem umozyli bo

    U mnie jest trochę inna sytuacja, bo nie mam prawa do zasiłku. Urząd nie
    płaci za mnie ubezpieczenia, bo jestem studentem.
    Pracuje dorywczo po kilka dni w miesiącu, więc nie chcę się wyrejestrowywać
    z Urzędu Pracy.

  • 7. Data: 2003-02-14 17:40:18
    Od: "Przemysław R." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dklog" <d...@m...com> napisał w wiadomości
    > Jak udało Ci się wstawić jutrzejszą datę swojego posta?

    Miałem po prostu źle ustawioną datę u mnie na kompie, ale nie rób tego.

  • 8. Data: 2003-02-14 18:35:00
    Od: "Sengir" <s...@m...icpnet.pl>

    > Miałem po prostu źle ustawioną datę u mnie na kompie, ale nie rób tego.
    Normalnie jest to typowa praktyka róznych spamerów, którzy dzięki temu przez
    jakiś czas mają ogłoszenie na szczycie listy.
    Tu myślę, że to faktycznie niedopatrzenie

  • 9. Data: 2003-02-14 22:09:48
    Od: "Jigglypuff" <J...@p...com>

> [...]
    >płaci za mnie ubezpieczenia, bo jestem studentem.
    >Pracuje dorywczo po kilka dni w miesiącu, więc nie chcę się wyrejestrowywać

    No to co zarobisz to twoje (przecierz nie bedziesz tego oddawal ), najwyzej
    dostaniesz jakis mandat.

    :)