1. Data: 2002-01-21 17:08:26
Temat:praca na czarno w USA
Od:"Connecticut" <p...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co można robić przebywając nielegalnie w Stanach?
Jakie ryzyko i gdzie najlepiej szukać pracy?

2. Data: 2002-01-22 14:59:26
Temat:Re: praca na czarno w USA
Od:"Connecticut" <p...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Connecticut" <p...@p...interia.pl> napisał w wiadomości
> Co można robić przebywając nielegalnie w Stanach?
> Jakie ryzyko i gdzie najlepiej szukać pracy?

Czy to temat tabu??

3. Data: 2002-01-22 16:56:14
Od:"FS" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

Mozna robic prawie wszystko, ale sprawy typu kupno i uzywanie falszywej ssc,
lub pozostalych dokumentow to powazne przestepstwo federalne. O wiele lepiej
postarac sie poejchac legalnie W&T, czy cos w tym stylu.

FS

Użytkownik Connecticut <p...@p...interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a2hhr7$pii$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2002-01-22 17:04:13
Od:"tysik" <t...@x...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

men: kontraktorke w chicago. robota fizyczna na budowach $7-$12/godz (zalezy
co umiesz) od poniedzialku do piatku 12h w soboty tylko 10
women: sprzatanie domkow, pilnowanie dziadkow

tys