PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dorywcza praca

  • 1. Data: 2002-01-21 12:50:11
    Temat: Dorywcza praca
    Od: "Młodzi Demokraci Bytom" <s...@s...w.pl>

    W roku 2002 będzie organizowany spis powszechny.
    W związku z tym potrzebne będą osoby do przeprowadzania ankiet i
    Rachmistrze.
    Jeżeli chcesz dodatkowo dorobić zgłoś do Urzędu Miasta w mieście gdzie
    jesteś zameldowany. Np. Katowicach ul. Młyńska pokój 310 godz.8.00-15.00

    Pozdrawiamy
    www.smd.w.pl
    Zapraszamy także na inne imprezy i warsztaty edukacyjne organizowane przez
    Stowarzyszenie Młodych Demokratów

  • 2. Data: 2002-01-21 14:00:20
    Temat: Re: Dorywcza praca
    Od: "RTJ" <r...@p...com>

    "Młodzi Demokraci Bytom" <s...@s...w.pl> wrote in message
> [...]
    > Jeżeli chcesz dodatkowo dorobić zgłoś do Urzędu Miasta w mieście gdzie
    > jesteś zameldowany. Np. Katowicach ul. Młyńska pokój 310 godz.8.00-15.00

    A czy jest to praca mozliwa wieczorami ???
    Wiadomo cos o wysokosci placy ?

    Pozdrawiam
    Romek

  • 3. Data: 2002-01-22 08:55:43
    Od: "Młodzi Demokraci Bytom" <s...@s...w.pl>

    "RTJ" <r...@p...com> wrote in message news:a2h6th$15$1@news.tpi.pl...
    > "Młodzi Demokraci Bytom" <s...@s...w.pl> wrote in message
    > >
    > A czy jest to praca mozliwa wieczorami ???
    > Wiadomo cos o wysokosci placy ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Romek

    Bardziej szczegółowe informacje można uzyskać w urzędzie gminy. Na dzień
    dzisiejszy wiadomo mi tylko, że będzie to praca na umowę zlecenie.

    Pozdrawiam
    www.smd.w.pl