PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile mi zapłacą ?

  • 1. Data: 2002-01-21 19:39:28
    Temat: ile mi zapłacą ?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Jestem tu pierwszy raz i widzę, że mam szansę czegoś się dowiedzieć.
    Właśnie poszedłem (uciekłem) na zwolnienie lekarskie.
    Wiem, że dostanę 80%, ale od czego ?
    Od zasadnieczej, czy od średniej ?
    Jeżeli od średniej, to z ilu miesięcy i czy wliczą w to np. premie, prowizje
    itp ?
    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2002-01-21 19:52:38
    Temat: Re: ile mi zapłacą ?
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
> [...]
    > Wiem, że dostanę 80%, ale od czego ?
    > Od zasadnieczej, czy od średniej ?
    > Jeżeli od średniej, to z ilu miesięcy i czy wliczą w to np. premie,

    80% od kwoty jaka jest wykazywana w deklaracjach ZUS'owskich jako
    wynagrodzenie. Jeśli pracodawca wykazuje najniższą krajową to dostaniesz
    drobniaki.

    Serwiz

  • 3. Data: 2002-01-21 20:45:39
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > 80% od kwoty jaka jest wykazywana w deklaracjach ZUS'owskich jako
    > wynagrodzenie. Jeśli pracodawca wykazuje najniższą krajową to dostaniesz
    > drobniaki.
    >
    > Serwiz

    a jaki okres jest brany na tapetę ?

  • 4. Data: 2002-01-21 21:14:56
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    > a jaki okres jest brany na tapetę ?

    Cytat ze strony ZUS'u
    Podstawę wymiaru zasiłku dla pracownika stanowi przeciętne miesięczne
    wynagrodzenie wypłacone za okres 6 miesięcy kalendarzowych poprzedzających
    powstanie niezdolności do pracy.

    Serwiz