PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca a kopiące gniazdka elektryczne

  • 1. Data: 2002-01-21 11:03:42
    Temat: praca a kopiące gniazdka elektryczne
    Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl>

    Co zrobić: koleżanka kilkakrotnie zwracała szefowi uwagę, że w jej biurze
    jest coś nie tak z instalacją elektryczną, a dokładniej: co by nie
    podłączyła do prądu, albo kopie, (i) albo wywala korki.
    Kobieta jest już zdesperowana: robi coś w wordzie, a tu ciach, trzask, kopie
    zapasową wcina, i kobieta ma część pracy z głowy.
    Już nachodzą ją myśli, by składać wymówienie, tylko czy gniazdko to dobry
    powód?

    Asmira

  • 2. Data: 2002-01-21 12:18:30
    Temat: Re: praca a kopiące gniazdka elektryczne
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > zapasową wcina, i kobieta ma część pracy z głowy.
    > Już nachodzą ją myśli, by składać wymówienie, tylko czy gniazdko to dobry

    Moze szef chce sie jej pozbyc i nie wie jak to zalatwic wiec czeka jak sama
    odejdzie

    pozdrawiam
    waldi

  • 3. Data: 2002-01-21 12:41:37
    Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl>

    > Moze szef chce sie jej pozbyc i nie wie jak to zalatwic wiec czeka jak
    sama
    > odejdzie

    Kiepska metoda, coś czuję, że jak odejdzie, to na dowidzenia niemały numer
    wywinie...

    Asmira

  • 4. Data: 2002-01-21 13:25:19
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "Asmira" <a...@p...onet.pl> writes:

    > sama

    > Kiepska metoda, coś czuję, że jak odejdzie, to na dowidzenia niemały numer
    > wywinie...

    Tzn. typowo po polsku? Mój kolega z pracy odchodził tak: 'k*wa nie podobało
    mi się, dupek z szefa był, to im zaje* monitor LCD za 4000 zł'.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 5. Data: 2002-01-21 13:57:17
    Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl>

    > Tzn. typowo po polsku? Mój kolega z pracy odchodził tak: 'k*wa nie
    podobało
    > mi się, dupek z szefa był, to im zaje* monitor LCD za 4000 zł'.
    > --
    Nie - po prostu powiadomi Inspekcję Pracy o przyczynach odejcia.

    Asmira
    (pracodawca dalej nie raguje na prośbę przysłania kogoś, kto obejrzy tę
    instalację)

  • 6. Data: 2002-01-21 15:25:55
    Od: Wojciech Sobola <W...@s...pl>

    przepisy BHP w tej materii sa oczywiste.
    Pracodawca ponosi odpowiedzialność za źle przygotowane stanowisko pracy.

  • 7. Data: 2002-01-21 21:40:43
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Mon, 21 Jan 2002 14:57:17 +0100, "Asmira" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >podobało
    >Nie - po prostu powiadomi Inspekcję Pracy o przyczynach odejcia.
    Niech powiadomi Inspekcje Pracy i niech zrobia kontrole BHP moznaby
    dodatkowo zaprosic Straz Pozarna.
    Ze srodkow technicznych radze kupic UPS to jakies 200 zl co zachowa
    pliki worda (i od kopniec), albo acara co uchowa kolezanke tylko od
    kopniec.

    Pzdr
    Limfo

  • 8. Data: 2002-01-21 23:18:24
    Od: "KOLA" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > zapasową wcina, i kobieta ma część pracy z głowy.
    > Już nachodzą ją myśli, by składać wymówienie, tylko czy gniazdko to dobry

    Jeżeli ta praca poza opisaną uciążliwością jej się podoba, to bezwzględnie
    nie należy korzystać z wcześniejszych porad.
    Proponuję koleżance 100% skuteczną metodę:
    1. Pójść do sklepu z artykułami elektryczno-oświetleniowymi, takiego gdzie
    klientów obsługuje mężczyzna i powiedzieć, że chcemy kupić zamkniętą wtyczkę
    z uziemieniem.do gniazdka 220V (wyartykułować słowo "zamkniętą").
    2. Sprzedawca musi zareagować na słowo "zamkniętą" - bez czekania na jego
    pytanie wyjaśniamy, że chodzi o wtyczkę z pozamykanymi obwodami. Takich
    wtyczek po prostu nie ma, ale koleżanka niech twierdzi, że nieraz już
    kupowała w innym sklepie (chwilowo teraz zamkniętym) na potrzeby aparatury
    badawczej instytutu w którym pracuje.
    3. Niestety sprzedawca nie może jej pomóc.Czyżby? oczywiście, że może! W
    tamtym sklepie kiedyś gdy nie było tych wtyczek sprzedawca wziął zwykłą
    wtyczkę, gruby miedziany przewód i połączył wszystkie trzy punkty we wtyczce
    za np. 2-złotowy napiwek. Taka sugestia oraz urok osobisty koleżanki muszą
    załatwić taką wtyczkę za nie więcej niż 10 zł oraz 15 minut straconego
    czasu.
    4. Teraz powinna spokojnie pójść do pracy i wetknąć i zostawić tą wtyczkę w
    gniazdku (najlepiej gdzieś za zasłoną lub za szawką). Efekt? - każdy korek
    zostanie spalony lub wywalony!
    5. Gdy przyjdzie elektryk (gwarantowane!) koleżanka wyciąga i chowa wtyczkę
    z gniazdka i mówi elktrykowi, że wtedy gdy to się stało słyszała
    skwierczenie w gniazdku do którego podłączony jest jej komputer oraz opisuje
    poprzednie przypadki kopnięć i wywaleń.
    6. Gdy problemy z instalacją występują dalej powtarzać punkty 4 i 5 do
    osiągnięcia oczekiwanego efektu.

    (c) KOLA

  • 9. Data: 2002-01-22 08:53:28
    Od: "Szymon Piasecki" <s...@d...depfa.it.com>

    > 4. Teraz powinna spokojnie pójść do pracy i wetknąć i zostawić tą wtyczkę
    > gniazdku (najlepiej gdzieś za zasłoną lub za szawką). Efekt? - każdy korek
    > zostanie spalony lub wywalony!

    Radze tego nie robic! Chyba, ze spieszno tej pani do nieba. Istnieje jeszcze
    cos takiego jak luk elektryczny i jak wtyczka bedzie kiepska to moze troche
    ta pania porazic.
    Proponuje od razu dac info do PIP i Strazy Pozarnej, ze w firmie prad ludzi
    kopie.

    Szymon

  • 10. Data: 2002-01-22 12:57:04
    Od: "rodi" <s...@w...pl>

    A nie prościej zamowić samemu pana od urządzeń elektrycznych zwanego
    elektrykiem i sprawa będzie załatwiona.