PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w markecie

  • 1. Data: 2002-07-04 19:59:12
    Temat: praca w markecie
    Od: "przemo" <m...@p...onet.pl>

    Dostalem propozycje pracy na stanowisku zastepcy kierownika dzialu w jednym
    z wielkich hipermarketow. Pracowal ktos na takim stanowisku? Co mozecie o
    tej pracy powiedziec? Pensje mam miec dosc wysoka (2 tys.)jak na market i
    wlasnie dlatego czuje w tym cos dziwnego - a moze to normalna pensja na
    takim stanowisku w markecie! Jak jest z odpowiedzialnoscia na tym
    stanowisku, bo boje sie o ewentualne straty. Bede wdzieczny za odpowiedzi bo
    jestem bardzo ciekaw co to takiego ten kierownik dzialu w markecie.

  • 2. Data: 2002-07-05 08:19:49
    Temat: Re: praca w markecie
    Od: "Dominik Gawłowski" <d...@w...pl>

    zalezy w jakim markecie
    bo jezeli jest to hipermarket to dostales minimalna stawke

  • 3. Data: 2002-07-05 09:24:15
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    bo
    > jestem bardzo ciekaw co to takiego ten kierownik dzialu w markecie.

    To gratuluje, skoro nie masz pojecia, co robi Z-ca Kierownika, i dostales
    taka posadę.
    Zajmuje się , wraz z Kierownikiem, dbaniem o właściwe zamawianie,
    eksponowanie i sprzedaż towaru danego działu. Inwentaryzajca, kosztami, w
    tym osobowymi. Uznawaniem reklamacji.
    Zarzadza personelem.
    Sądząc po kwocie ( bo dla z-cy to jest bardzo wysoka), chodzi o Tesco
    prawdopodobnie :)

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-07-05 09:49:50
    Od: "przemo" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fotech" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym osobowymi. Uznawaniem reklamacji.
    > Zarzadza personelem.
    > Sądząc po kwocie ( bo dla z-cy to jest bardzo wysoka), chodzi o Tesco

    Bedzie to moja pierwsza posada na kierowniczym stanowisku, wiec dlatego sie
    pytam. Umowy jeszcze nie podpisalem ale jestem na etapie robienia badan
    okresowych, tak wiec wydaje mi sie ze na 90% mam te posade. Aha - nie jest
    to Tesco. Mam bardzo duze doswiadczenie w pracy w branzy, ktora zajmuje sie
    ten dzial, ale na stanowiskach robotniczych (fizycznych), tak wiec nie boje
    sie ze jakis pracownik zrobi mnie w bambuko bo znam te wszystkie numery od
    praktycznej strony, ale nigdy nie pracowalem jako kierownik. Kwalifikacje ku
    pracy na takim stanowisku mam, ale troche sie boje poniewaz jest to moja
    pierwsza jak wspominalem na takim stanowisku.

  • 5. Data: 2002-07-05 09:53:54
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

> [...]
    bo
    > jestem bardzo ciekaw co to takiego ten kierownik dzialu w markecie.

    Moja kolezanka pracowala kiedys w pierwszym w Polsce francuskim
    hipermarkecie. Bylo to dawno temu, wiec nie moge sie odmniesc do pensji. A
    co do jej obowiazkow, to najczesciej zajmowala sie wprowadzaniem danych z
    faktur do systemu komp., kontaktami z kupcami (oraz odmawianiem przyjmowania
    od nich gadzetow, czyli upominkow, bo zabronione) oraz wystawianiem towarow
    na polki i ciaglym kontrolowaniem, czy ladnie sie prezentuja (dzial
    kultura - plyty, ksiazki, prasa). Pracowala po 12 godzin, z przerwa na
    lunch, ktora tez jest przeznaczona na prace. Prawie nie ogladala swojego
    dziecka i schudla bardzo od biegania po tych przepastnych przestrzeniach
    (zostala zatrudniona, kiedy market sie jeszcze organizawal, wiec bylo pusto
    i zimno dodatkowo). Poza tym znosila upokorzenia ze strony zabojadow i jak
    kiedys sobie przeliczyla, to za to ustawianie towarow na polkach godzinowo
    jej wyszlo mniej, niz pracownikowi szeregowemu, ktory wlasnie tym sie
    zajmuje przez 8 godzin. Dodam jeszcze, ze dziewczyna ma wyzsze
    wyksztalcenie. Jej minusem bylo jednak, ze nie zna francuskiego, bo wtedy
    moglaby awansowac, nawet nic nie umiejac i nie majac wyksztalcenia, jak jej
    przelozona.
    No, ale to byly same poczatki hipermarketow w Polsce, wiec bonanza byla na
    calego. Bardzo mozliwe, ze sie wiele na korzysc zmienilo. Po naglosnieniu w
    prasie moze chociaz to, jak francuscy pracodawcy teraz traktuja swoich
    podwladnych. Dawniej wyzywali ich od "polskich swin". Nie wspominajac, ze
    nie respektowali KP, nawet w podstawowym stopniu, nie wyplacali ekwiwalentu
    za urlop ani odpraw oraz kasy za nadgodziny. Wielu pracownikow sie z nimi
    pozniej o to procesowalo. Niektorzy wygrali.
    Pozdrawiam!
    M.

  • 6. Data: 2002-07-05 12:09:15
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    > jestem bardzo ciekaw co to takiego ten kierownik dzialu w markecie.

    Najpierw bylem robolem - potem prawie zastepca, nastepnie zastepca
    kierwonika w jednym z marketow. Zdecydowanie w moim przypadku fucha zastepcy
    byla najbardziej stresogenna, wyczerpujaca i w stosunku do poswieconego
    czasu najgorzej platna. Po kilku miesiacach zapragnelem powrocic na
    stanowisko sprzedawcy-kasjera - i tak tez uczynilem, czego nie zaluje. A
    tak w ogole to juz tam nie pracuje ... i to najbardziej mnie cieszy. Ale...
    tak naprawde to niewazne czy to market, hipermarket czy minimarket -
    najwazniejsi sa ludzie z ktorymi wspolpracujesz. Tu upatruje zrodlo sukcesu
    i szanse na czerpanie przyjemnosci i poczucie satysfakcji z wykonywanej
    pracy.

    czego zycze

    Napisz za 0.5 roku jak Ci poszlo
    pozdrawiam
    w_n

  • 7. Data: 2002-07-05 14:02:52
    Od: "przemo" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "przemo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dostalem propozycje pracy na stanowisku zastepcy kierownika dzialu w
    jednym
    > z wielkich hipermarketow.

    Zaczynam w poniedzialek 0 8:30 i bede co sie okazalo nie zastepca ale
    kierownikiem dzialu. Zobaczymy jak to bedzie. Po tygodniu pracy napisze o
    pierwszych wrazeniach.

  • 8. Data: 2002-07-06 08:12:07
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Jul 2002 16:02:52 +0200, "przemo" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Zaczynam w poniedzialek 0 8:30 i bede co sie okazalo nie zastepca ale
    >kierownikiem dzialu. Zobaczymy jak to bedzie. Po tygodniu pracy napisze o
    >pierwszych wrazeniach.

    Zycze powodzenia i koniecznie napisz.
    --
    rafi serdecznie pozdrawia
    Pierwsza w Polsce gielda zleceń

  • 9. Data: 2002-07-06 17:41:08
    Od: "Olo" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > pracy na takim stanowisku mam, ale troche sie boje poniewaz jest to moja
    > pierwsza jak wspominalem na takim stanowisku.

    To skąd wiesz, że masz te kwalifikacje ?