PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nocki w Krakowie

  • 1. Data: 2002-07-04 19:22:34
    Temat: Nocki w Krakowie
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

    Witam
    Poszukuje pracy na nocki w Krakowie, wszystko jedno w jakim charakterze
    (oprócz prostytucji ;-)). Mam prawo jazdy, umiem obslugiwac komputer itd.
    Studiuje zaocznie informatyke. Jesli ma ktos jakies namiary gdzie mozna
    poszukac, prosze o info.

  • 2. Data: 2002-07-04 23:52:26
    Temat: Re: Nocki w Krakowie
    Od: "s3w" <t...@w...noshit.pl>

    Użytkownik Domin <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
    ał:ag2798$m7k$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > (oprócz prostytucji ;-)). Mam prawo jazdy, umiem obslugiwac komputer itd.
    > Studiuje zaocznie informatyke. Jesli ma ktos jakies namiary gdzie mozna

    ekhm... local god?

  • 3. Data: 2002-07-05 09:29:32
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

    > ekhm... local god?
    tzn ??

  • 4. Data: 2002-07-05 19:07:30
    Od: "rr" <r...@p...pl>

> [...]
    > (oprócz prostytucji ;-)). Mam prawo jazdy, umiem obslugiwac komputer itd.
    > Studiuje zaocznie informatyke. Jesli ma ktos jakies namiary gdzie mozna

    popytaj w mc'donalds'ach
    --
    pozdro
    robert r

  • 5. Data: 2002-07-05 19:12:32
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

    > popytaj w mc'donalds'ach

    nie bede sie chwalil ;-) ale jestem stara gwardia z McDonlad`s i tera juz
    jestem w kolejce tam do pracy, z tym ze chialbym cos innego.
    Pozdrawiam
    Domin

  • 6. Data: 2002-07-06 15:10:27
    Od: "rr" <r...@p...pl>

    > nie bede sie chwalil ;-) ale jestem stara gwardia z McDonlad`s i tera juz
    > jestem w kolejce tam do pracy, z tym ze chialbym cos innego.

    hehe, tez jestem stara gwardia z McDonlad`s :)
    jak cos innego to popytaj burgerking (jeszcze to gdzies istnieje??) lub
    pizzahut - tam tez ktos nocki musi robic ;-)))
    a jak masz dobra nawijke to rozejrzyj sie za jakims barmanowaniem
    --
    pozdro
    robert r

  • 7. Data: 2002-07-06 17:12:43
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Użytkownik "rr" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > hehe, tez jestem stara gwardia z McDonlad`s :)

    To jest nas juz trzech. Ja tez jestem stara gwardia z McDonald's tyle ze z
    dniowki. Co by nie mowic o tej pracy (bo zgadzam sie ze to syf, ponizanie
    czlowieka i w ogole jedna z najgorszej pracy jaka moze sie przytrafic
    czlowiekowi) to z jednym musicie sie zgodzic - bardzo dobrze uczy dyscypliny
    pracy - a to bardzo wazne dla przyszlego pracodawcy; "przyszlego" bo nikt
    nie bierze przeciez pracy w McSyfie na powaznie, a tylko po to zeby sie
    gdzies zaczepic poki nie znajdzie czegos lepszego. Powiem wam teraz cos -
    zachodnie firmy bardzo chetnie zatrudniaja dobrze wyksztalconych ludzi
    ktorzy pracowali w McDonald's poniewaz ta firma uczy zycia - i z tym sie
    niestety (a moze stety)zgadzam. Ja na przyklad od poniedzialku zaczynam
    prace jako kierownik dzialu w jednym z marketow - na rozmowie bardzo mile
    patrzyli na punkt w CV, w ktorym napisalem "1 rok pracy w McDonald's
    Polska". Tak wiec pocieszam wszystkich pracownikow McDonald's-a ze jest to
    dobra droga aby cos w zyciu osiagnac. Nie mozna oczywiscie popasc w
    stagnacje, nalezy caly czas sie rozwijac i ksztalcic oraz powiekszac swoje
    kwalifikacje zawodowe, a na pewno z pracy w tej firmie wyniknie cos dobrego.
    McDonald's ma to do siebie ze skoro tam dasz sobie rade, to wszedzie sobie
    poradzisz. Tak wiec prace tam nalezy potraktowa jako kolejny szczebel a nie
    jako cel ostateczny, a wszystko pojdzie doskonale.
    Pozdrawiam wszystkich pracownikow obecnych i bylych Mcdonald's.
    Z Ronaldowskim pozdrowieniem - przemo

  • 8. Data: 2002-07-07 13:03:13
    Od: "RobertR" <r...@p...pl>

> [...]
    > dniowki. Co by nie mowic o tej pracy (bo zgadzam sie ze to syf, ponizanie
    > czlowieka i w ogole jedna z najgorszej pracy jaka moze sie przytrafic

    czysta kwintesencja tej roboty ;-)

    > to z jednym musicie sie zgodzic - bardzo dobrze uczy dyscypliny

    niekoniecznie, ale na ogol tak

    > Ja na przyklad od poniedzialku zaczynam prace
    > jako kierownik dzialu w jednym z marketow

    powodzenia!!!

    > Pozdrawiam wszystkich pracownikow obecnych i bylych Mcdonald's.

    dolaczam sie do pozdrowien
    --
    pozdro
    robert r

  • 9. Data: 2002-07-13 22:38:41
    Od: jd <j...@s...pl>

    rr wrote:

    > hehe, tez jestem stara gwardia z McDonlad`s :)
    > jak cos innego to popytaj burgerking (jeszcze to gdzies istnieje??) lub
    > pizzahut - tam tez ktos nocki musi robic ;-)))

    O ile mi wiadomo Burger King wyniosl sie z Polski (nie zdobyli wystarczajacych
    udzialow w rynku i zwineli interes.

    jd

  • 10. Data: 2002-07-16 09:35:26
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > czlowiekowi) to z jednym musicie sie zgodzic - bardzo dobrze uczy
    dyscypliny
    > pracy - a to bardzo wazne dla przyszlego pracodawcy; "przyszlego"

    tzn. kolejni pracodawcy uzyskują wystarczające przesłanki, aby przypuszczać,
    że "post-mc-delikwent" jest osobnikiem podatnym na tresurę...

    ;-)
    M.