PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca magisterska

  • 1. Data: 2002-12-07 15:49:53
    Temat: praca magisterska
    Od: "marquee" <m...@p...gazeta.pl>

    witam,

    ile czasu po ukonczeniu studiow ma sie na napisanie pracy magisterskiej,
    zeby nie musiec isc na studia magisterskie uzupelniajace?

    dzieki za info

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-12-07 17:45:57
    Temat: Re: praca magisterska
    Od: j_d <j...@u...o2.pl>

    marquee wrote:

    > ile czasu po ukonczeniu studiow ma sie na napisanie pracy magisterskiej,
    > zeby nie musiec isc na studia magisterskie uzupelniajace?

    U mnie na uczelni (Politechnika Poznanska) student ma prawo do obrony pracy
    w jeden rok po zakonczeniu studiow (oplata jak za jeden semestr nauki na
    danym kierunku). Inaczej musi powtarzac piaty rok.

    Ale to chyba zalezy od uczelni. Sprawdz w regulaminie studiow.

    j_d

  • 3. Data: 2002-12-07 20:53:26
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

    "marquee" wrote:

> [...]
    >
    > ile czasu po ukonczeniu studiow ma sie na napisanie pracy
    > magisterskiej, zeby nie musiec isc na studia magisterskie

    Uniwerek w Poznaniu,
    jesli nie złozysz pracy do 30 wrzesnia roku, w którym konczysz 5 rok, to
    musisz sie reaktywowac (koszt 100 zł), i od tego momentu masz rok na
    złozenie pracy, od momentu złozenia pracy masz 3 miesiace na obronienie sie.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=3338656

  • 4. Data: 2002-12-07 20:55:16
    Od: "Magda" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "j_d" <j...@u...o2.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    U mnie na uczelni (Politechnika Krakowska) wyglada to tak:
    Do 30 wrzesnia trzeba zlozyc prace, chyba ze dziekan przedluzy do 30
    listopada. Po tym terminie jest sie skreslonym z listy studentów ale ma sie
    jeszcze rok na zlozenie pracy. Po tym terminie trzeba sie reaktywowac i
    zaplacic za 10 semestr (ewentualnie uzupelnic róznice programowa, jesli w
    miedzyczasie zmienil sie program studiów). Dodatkowo dziekan z promotorem
    moga zadecydowac (co raczej sie nie zdarza), ze trzeba zmienic temat pracy
    magisterskiej.
    Aha, i jeszcze trzeba od nowa zdawac egzamin dyplomowy (bo u nas na wydziale
    zdaje sie go oddzielnie, a dopiero podem jest obrona)
    Ale na kazdej uczelni, a nawet na poszczególnych wydzialach jest pewnie
    inaczej.

  • 5. Data: 2002-12-08 00:00:44
    Od: "Michal Wojas" <m...@o...pl>

    "Magda" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    sie
    > jeszcze rok na zlozenie pracy. Po tym terminie trzeba sie reaktywowac

    Tu sprostowanie - przed "minięciem" roku od tego konca listopada sie nie
    placi i nie powtarza
    10. semestru, dopiero potem.
    Na pewno!
    Bo...ja własnie zdążyłam :o)