PracaGrupypl.praca.dyskusje › Optimal-kto slyszal?

  • 1. Data: 2002-12-07 13:29:12
    Temat: Optimal-kto slyszal?
    Od: "Pazo" <z...@w...pl>

    Witam serdecznie

    bede wdzieczny za kazda uwage nt. agencji reklamowej Optimal z Lodzi
    zajmuja sie reklama na samochodach
    chcialbym ''podstawic''swoje auto do oklejenia aby byly jakies dodatkowe
    pieniadze ale mam sporo watpliwosci

    czekam na informacje ew. chetnie podziele sie swoimi uwagami

    dzieki - czekam
    Pazo

  • 2. Data: 2002-12-07 18:10:48
    Temat: Re: Optimal-kto slyszal?
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Pazo wrote:

> [...]
    > pieniadze ale mam sporo watpliwosci
    >
    > czekam na informacje ew. chetnie podziele sie swoimi uwagami

    Moze sie myle, ale w przypadku takiej dzialanosci - zadnych pieniedzy
    nie wplacaj, oplata za usluge z twojej strony w momencie naklejania.

    Flyer