PracaGrupypl.praca.dyskusje › dziwne pytania na rozm. kwalifikacyjnej

  • 1. Data: 2002-12-07 16:18:40
    Temat: dziwne pytania na rozm. kwalifikacyjnej
    Od: "pj" <j...@p...onet.pl>

    No wlasnie, jeszcze jedno - z jakimi dziwnymi pytaniami zetkneliscie sie na
    rozmowie kwalifikacyjnej ?

    z gory dzieki
    pj

  • 2. Data: 2002-12-07 18:33:41
    Temat: Re: dziwne pytania na rozm. kwalifikacyjnej
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "pj" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No wlasnie, jeszcze jedno - z jakimi dziwnymi pytaniami zetkneliscie sie
    na
    > rozmowie kwalifikacyjnej ?
    "Kto Pana tu przysłał??" oto jedno np. :)

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 3. Data: 2002-12-07 19:11:19
    Od: "kem" <k...@g...pl>

    Autentyczne, zadane mi pytanie: "Czy często Pan choruje?" .......zabawne, no
    nie?

  • 4. Data: 2002-12-09 08:13:33
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "kem" <k...@g...pl> wrote in message
    > Autentyczne, zadane mi pytanie: "Czy często Pan choruje?" .......zabawne,
    no
    > nie?

    Obawiam sie, ze nie - po prostu chca wiedziec, czy beda musieli ci placic a
    ty bedziesz non stop nieobecny, na zwolnieniach itp.
    /p