PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na 13-latka?

  • 1. Data: 2002-12-07 12:56:18
    Temat: Praca na 13-latka?
    Od: a...@p...onet.pl

    Nie wiem czy pisze na dobra grupe ale czy sa jakies prace dla 13 letniego
    chlopca a dokladniej syna mojego kolegi. Pozdr.

  • 2. Data: 2002-12-07 13:36:36
    Temat: Re: Praca na 13-latka?
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    a...@p...onet.pl wrote in

    > Nie wiem czy pisze na dobra grupe ale czy sa jakies prace dla 13
    > letniego chlopca a dokladniej syna mojego kolegi. Pozdr.

    Legalnych to chyba nie ma zadnych. Moze napisz na pl.praca.szukana.

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-12-07 15:23:58
    Od: a...@p...onet.pl

    > Legalnych to chyba nie ma zadnych. Moze napisz na pl.praca.szukana.
    >
    > Wojtek

    A w internecie?

    Adam Więckowski
    a...@t...home.pl

  • 4. Data: 2002-12-07 18:06:34
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Nie wiem czy pisze na dobra grupe ale czy sa jakies prace dla 13 letniego
    > chlopca a dokladniej syna mojego kolegi. Pozdr.

    Kiedys OHP oferowalo takie prace. Ale pewnie duzo sie zmienilo - w
    kazdym razie polecam sprobowac, moze jeszcze cos pozostalo.

    Flyer

  • 5. Data: 2002-12-07 21:26:21
    Od: a...@p...onet.pl

    > Kiedys OHP oferowalo takie prace. Ale pewnie duzo sie zmienilo - w
    > kazdym razie polecam sprobowac, moze jeszcze cos pozostalo.
    >
    > Flyer

    Przepraszam za lamerskie pytanie :-) Co to jest OHP?

    Adam Więckowski
    a...@t...home.pl
    a...@g...pl

  • 6. Data: 2002-12-07 21:40:44
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya ! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Przepraszam za lamerskie pytanie :-) Co to jest OHP?

    ZTCP to Ochotniczy Hufiec Pracy.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 7. Data: 2002-12-07 21:51:05
    Od: "roztropny" <g...@w...pl>

    > Przepraszam za lamerskie pytanie :-) Co to jest OHP?
    Over head projector
    ochotniczy hufiec pracy
    wybierz

  • 8. Data: 2002-12-07 23:52:56
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Przepraszam za lamerskie pytanie :-) Co to jest OHP?

    Ochotnicze Hufce Pracy - nie daj sie zwiesc ich przeszlosci. Stronka
    http://www.ohp.pl.

    W sklad OHP wchodza Mlodziezowe Biura Pracy:
    kontakty:
    http://www.ohp.pl/inside/mbp1.php
    http://www.ohp.pl/inside/mbp2.php
    http://www.ohp.pl/inside/mbp3.php

    Czy teraz cos mozna u nich zalatwic - nie wiem. Ale zalatwianie pracy
    dla mlodziezy niby maja w zadaniach - kiedys dobrze im to szlo - teraz
    moze gorzej, ale komu teraz nie idzie gorzej posrednictwo pracy.

    Flyer