PracaGrupypl.praca.dyskusje › dlugie wlosy - czy to utrudnia ?

  • 1. Data: 2002-12-07 12:13:59
    Temat: dlugie wlosy - czy to utrudnia ?
    Od: "pj" <j...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich grupowiczow,
    We wtorek ide na rozmowe do duzej renomowanej firmy i zastanawiam sie czy
    dlugie wlosy (u faceta oczywiscie :) moga pogorszyc moj wizerunek ? Jak
    myslicie ? Prosze o opinie na ten temat.
    Jak patrza na to pracodawcy ? Czy fryzura zaciemnia umiejetnosci ? ;]

    grzesiek

  • 2. Data: 2002-12-07 12:22:47
    Temat: Re: dlugie wlosy - czy to utrudnia ?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <assokh$7q2$1@news.tpi.pl> pj napisał(a):
> [...]
    > myslicie ? Prosze o opinie na ten temat.
    > Jak patrza na to pracodawcy ? Czy fryzura zaciemnia umiejetnosci ? ;]

    A jakie stanowisko? Bo jeśli masz być przedstawicielem handlowym, to
    może być trudniej (chociaż wcale nie beznadziejnie! ;), u programisty
    albo kierowcy na 99% przejdzie bez problemu. Najwyżej zyskasz, jeśli
    pracodawca uzna kogoś z długimi włosami za swego rodzaju indywidualistę
    i będzie chciał to docenić. :P
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2002-12-07 12:22:48
    Od: d...@p...onet.pl

    to zalezy od przełożonych. Ale zasadniczo jednak maja negatywny wydzwięk. Np. w
    pracy w bankowości i finansach trochę gorzej to wyglada. Też zalezy jak długie
    sa te włosy. Sam kiedyś miałem długie nawet bardzo i wiem że ciężko ściąć.
    Przede wszystkim zepnij je tak by kitka wygladała na krótka i odradzam pójscie
    z rozpiętymi włosami - efekt będzie bardzo negatywny.

  • 4. Data: 2002-12-07 12:27:50
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya pj! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

> [...]
    > myslicie ? Prosze o opinie na ten temat.
    > Jak patrza na to pracodawcy ? Czy fryzura zaciemnia umiejetnosci ? ;]

    Nie ma reguly. Jak pracowalem w Netii jako przedstawiciel handlowy (raczej
    akwizytor), to nie robili problemow. Ale jak staralem sie o prace w firmie
    Zagiel, na stanowisko sprzedawcy w dziale komputerowym, to uslyszalem, ze
    bez obciecia wlosow i wyjecia kolczyka z ucha nawet nie mam co przychodzic
    na rozmowe. Kolczyk to jeszcze rozumiem, ale wlosy mogli sobie darowac.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 5. Data: 2002-12-07 12:50:56
    Od: "frutis" <f...@i...pl>

    ja jestem ciekaw jak to się ma do lekkej bródki
    sam noszę ale nie na "szał kobiet, baczki i podbródka"
    ale na całej twarzy delikatną
    tak lepiej wyglądam i się czuję

    frutis

  • 6. Data: 2002-12-07 13:11:12
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <assqt7$4ot$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> frutis napisał(a):
    > ja jestem ciekaw jak to się ma do lekkej bródki
    > sam noszę ale nie na "szał kobiet, baczki i podbródka"
    > ale na całej twarzy delikatną
    > tak lepiej wyglądam i się czuję

    Aha, czyli popularnie mówiąc tzw. 'Frasyniuk'? :) No cóż, jego
    partia ma poparcie w granicach błędu statystycznego, ale się
    nie sugeruj... ;)

  • 7. Data: 2002-12-07 13:35:44
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "pj" <j...@p...onet.pl> wrote in news:assokh$7q2$1@news.tpi.pl:

> [...]
    > myslicie ? Prosze o opinie na ten temat.
    > Jak patrza na to pracodawcy ? Czy fryzura zaciemnia umiejetnosci ? ;]

    Jesli to jest firma konsultingowa, bank, ubezpieczeniowa to zadzwon do fryzjera i
    umow sie
    na poniedzialek...

    Wojtek

  • 8. Data: 2002-12-07 13:37:25
    Od: "Soph" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pj" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > myslicie ? Prosze o opinie na ten temat.
    > Jak patrza na to pracodawcy ? Czy fryzura zaciemnia umiejetnosci ? ;]

    Zalezy od osoby z ktora bedziesz rozmawial. Z doswiadczenia wiem ze moze byc
    traktowane na plus i na minus.
    Pozdrawiam i powodzenia
    Soph
    --
    1.Mathematics is the language of nature.
    2.Everything around us can be represented and understood through numbers.

  • 9. Data: 2002-12-07 14:19:11
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    ..

    > Jesli to jest firma konsultingowa, bank, ubezpieczeniowa to zadzwon do
    fryzjera i umow sie
    > na poniedzialek...

    Tylko nie gol sie na lyso ;)

    GreG

  • 10. Data: 2002-12-07 14:33:01
    Od: "pj" <j...@p...onet.pl>

    Jest to duza firma produkcyjna. Stanowisko o jakie sie ubiegam to ( z
    ogloszenia ) "inz. mechanik, technik elektryk i pokrewne ". Praca nie
    dotyczy bezposredniego kontaktu z klientem, lecz z produkcja ;] wiec chyba
    dlugie wlosy nie powinny stanowic problemu, ALE.. moga stanowic problem,
    zeby zrobic odpowiednie wrazenie wizualne na rozmowie. Jesli facet z dzialu
    kadr bedzie jak moj ojciec to nie mam szans... ;]]]]]]

    pozdr ;]