PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca i zycie w Holandii

  • 1. Data: 2006-03-16 18:34:07
    Temat: praca i zycie w Holandii
    Od: SKiBA <s...@n...net>

    Witam,

    Pozwalam sobie zarekomendowac mój serwis:

    http://www.skiba.nl/Holandia/

    Czyli wszystko o Holandii i Holendrach.

    W obecnej chwili, gdy Holandia otwiera swe granice dla polskich
    pracowników
    ta strona stanie sie bezcennym zródlem wiedzy o tym kraju, jego
    mieszkancach i róznic kulturowych.

    Mam nadzieje, ze ten serwis choc troszeczke pomoze polskim -
    coraz liczniejszym - emigrantom zrozumiec naród Holenderski
    i poznac kraj w którym zyja a takze pomoze turystom
    z Polski poznac piekno tego kraju.

    Wkrotce chce rozwinac serwis o wiecej polsko-holenderskich aspektow
    jak na przyklad o sladach po Holendrach w Polsce.

    Szukam takze partnerów do rozwiniecia serwisu w celach komercyjnych.

    Pozdrowienia

    Andrzej
    skiba.nl
    SKiBA
    Map of Poland: http://www.skiba.nl/Poland
    Holandia: http://www.skiba.nl/Holandia
    East Poland: http://sk-i-ba.w.interia.pl

  • 2. Data: 2006-03-17 10:40:00
    Temat: Re: praca i zycie w Holandii
    Od: "lobuziak" <l...@w...pl>

    > http://www.skiba.nl/Holandia/
    >
    > Czyli wszystko o Holandii i Holendrach.

    Calkiem fajny serwis.

    > W obecnej chwili, gdy Holandia otwiera swe granice dla polskich
    > pracowników
    > ta strona stanie sie bezcennym zródlem wiedzy o tym kraju, jego
    > mieszkancach i róznic kulturowych.

    Czy to juz przesadzone, ze Holandia otworzy swoj rynek pracy od tego roku?
    Bo z tego co slyszalem chcieli tylko ulatwic otrzymanie pozwolenia w
    niektorych zawodach.

    I wlasnie, jesli otwiera, to pewnie sporo osob bedzie szukal informacji o
    warunkach pracy, jak szukac zajecia, wynajac mieszkanie itp. rzeczy. a tego
    typu informacji praktycznie nie masz.

    I na koniec (pewnie niejednej osobie w Polsce opadna rece):

    "Zasilki dla bezrobotnych w roku 2006 (miesiecznie):

    Mlody czlowiek w wieku od 21 lat ma prawo do zasilku w wysokosci ? 517,- gdy
    mieszka z rodzicami
    lub ? 800,- gdy mieszka sam.
    Samotna matka z dzieckiem - ? 800,-
    Rodzina z dziecmi lub bez - ? 1.142,-
    Emeryci (od 65 lat) - ? 1.200,- na pare lub ? 870,- samotni."

  • 3. Data: 2006-03-17 11:49:01
    Od: j...@v...pl

> [...]
    > jak na przyklad o sladach po Holendrach w Polsce.
    >
    > Szukam takze partnerów do rozwiniecia serwisu w celach komercyjnych.

    Bardzo fajna stronka, ja mieszkalam ok 9 lat w Holandii i widze duzo rzeczy z
    powrotem,
    Swietna praca, moze pomyslisz o jakis forum?

    Pozdrawiam,
    Jola