PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZUS Problem i inne

  • 1. Data: 2006-03-16 11:16:36
    Temat: ZUS Problem i inne
    Od: "Marcin" <f...@o...pl>

    Witam.
    Chciałame zasięgnąć porady, co powinnienem zrobić,
    a raczej jaka jest moja sytuacja.
    Teraz troche głupoty z dawnych lat (niestety).

    W maju 1997 wraz z kolegą otworzyliśmy działalność gospodarczą.
    Spółkę cywilną.
    Zgłosiliśmy ten fakt w wymaganych instytucjach.
    We wrześniu stwierdziliśmy, że dochody są znikome.
    I postanowiliśmy zawieścić dziłalność.
    Niestety, nie opłacaliśmy w tamtym okresie składek zus
    i tam nie poszliśmy.
    (zawieszono w gminie).
    Sprawa nieco przycichła, aż w 2001 roku - z gminy przyszło pismo,
    że spółki cywilne zostają zlikwidowane. Pozniej znowu cisza.
    Od 2002 roku, pracuję na umowę o pracę, a mój kolega jest na KRUS.
    Jakiego,rzędu kary nas czekają?
    Jak się wylicza zaległości wobec ZUS?
    Znalazłem na sieci kalkulatory odsetek, ale dziwnie (może tak ma być) działają,
    bo nie naliczają odestek od odsetek (chyba powinny).
    Teraz człowiek, puka się w głowę na własną głupotę.
    Dziękuję upejmie za poświęcony czas na przeczytanie tego postu i proszę
    o porady i pomoc. Co powinnienem zrobic, a czego nie?
    pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2006-03-16 11:25:15
    Temat: Re: ZUS Problem i inne
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > o porady i pomoc. Co powinnienem zrobic, a czego nie?
    zadzwonić anonimowo do urzędów i zadac bezpośrednio pytanie u
    zainteresowanych
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-03-16 19:40:18
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "Marcin" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    proszę> o porady i pomoc. Co powinnienem zrobic, a czego nie?
    > pozdrawiam,

    Ostatnio wokolo sie slyszy,ze dzieki naszej wspanialej wladzy rzadzacej ZUS
    i US wzial sie za tych co maja jakies stare zaleglosci z dawnych lat.

    ZUS albo sam ,,siada,, Tobie na wynagrodzenie albo robi to US....bez
    ostrzezenia.

    Lepiej jedz do ZUS-u,dowiedz sie jakie masz zaleglosci i ustal harmonogram
    splat.
    Na anonimowa informacje nie licz bo nikt nie poda tobie danych bez nazwiska
    a tym bardziej przez telefon

    pozdrawiam
    exit

  • 4. Data: 2006-03-17 16:58:56
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    Film "Dług" widziałeś. Jesteś w takiej samej sytuacji. Może w trochę innej. Nie
    ma komu głowy obciąć a i też nikt Ci dziecka nie pobije. Ile byś nie zapłacił to
    będzie mało. Chyba ze w totka wygrasz z bańkę to moze trochę Ci zostanie. Buty
    sobie kupisz a resztę teściowa dołozy. Zrób tak żebyś nic nie miał a mógł z
    wielu rzeczy korzystać. Przed tobą okres szczęsliwosći. Nie będziesz musiał
    płacić za przejazdy koleją i tramwajami, mandatów też. Będziesz mógł pić piwo
    pod sklepem i używać brzydkich wyrazów w miejscach publicznych. Na emeryture i
    tak nie masz co liczyć. Jak Ci sie będzie należała to od kilku lat bedziesz w
    krainie wiecznych łowów. Ludzie wtedy nie będą tyle żyli ile bedzie wynosił wiek
    emerytalny. A moze dzięki takim jak Ty w końcu ta firam się wyłoży i pomnik Ci
    ludzie postawią. A jakby ktoś cie do muru cisnał to zawsze masz konstytucję pod
    ręką. Balcerowicz mógł się na nią powoływać. Ty też możesz. Zwłaszcza że w niej
    dokładnie napisane co musisz płacić. Tomek
    ps. Mosiek dlaczego się tak kręcisz a nie spisz.
    Bo jestem winien Abramowi co mieszka na przeciwko 10 zlotych.
    Salcie otwiera okno i krzyczy " Abram jesteś tam. Jestem słyszy
    To tobie mój mąż jest winny 10 zlotych. Tak odpowiada Abram.
    To on ci nie odda."
    Salcie zamyka okno i mowi. Teraz mozesz już spać. Na bezsseność będzie cierpiał
    Abram. Teraz on ma problem.