PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aplikowanie do General Electric

  • 1. Data: 2006-03-16 07:41:03
    Temat: Aplikowanie do General Electric
    Od: "Sebek" <y...@o...pl>

    Witam,
    czy ktos z szanownych grupowiczow aplikowal do General Electric?
    Chodzi mi o stanowisko zwiazane z SAP'em (SAP Analyst).
    Umowili mnie na rozmowe telefoniczna w jezyku angielskim i nie wiem czego
    mam sie spodziewac.
    Czy wiecie moze na jakie tematy prowadza takie rozmowy i czy sa na wysokim
    poziomie (chodzi mi o znajomosc jezyka angielskiego)?

    Pozdrawiam Sebek

  • 2. Data: 2006-03-16 14:09:06
    Temat: Re: Aplikowanie do General Electric
    Od: m...@o...pl

    Troche nie na temta: rozmawialem ostatnio z gosciem procujacym na
    dobrym stanowisku GE i bardzo polecal firme ze wzgledu na to, ze
    jak kogos zatrudia yo uwazaja, ze jest zweryfikowany i moze byc
    spokojny o posade na dlugo. Rotacje sa niewielkie.
    Powodzenia!