PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zakres obowiazkow

  • 1. Data: 2006-03-16 17:27:28
    Temat: Zakres obowiazkow
    Od: "Jendrzej" <j...@w...pl>

    Witam Grupowiczow

    Pracuje w osrodku szkoleniowym powstalym w celu obslugi projektu unijnego.
    Projekt ten w calosci finansowany jest oczywiscie przez fundusze unijne.
    Umowa, ktora mam podpisana z firma otrzymujaca te fundusze (wygrala przetarg
    na obsluge tego projektu), precyzuje czym mam sie zajmowac z ogolnym
    stwierdzeniem "w ramach projektu". Jest w niej punkt mowiacy, ze moimi
    obowiazkami sa m.in. "inne czynnosci osrodka" .

    Od pewnego czasu sa prowadzone w osrodku dodatkowe szkolenia komercyjne,
    ktore nie "naleza" do projektu, a ktore musze obslugiwac. Na poczatku bylo
    to kilka dni w miesiacu jednak teraz zanosi sie na trzy tygodnie szkolen do
    poznego wieczora. Na moje pytanie czy za obsluge tych szkolen bede
    otrzymywal jakies wynagrodzenie otrzymalem informacje, ze nie, gdyz te
    czynnosci sa wymienione w umowie wlasnie jako "inne czynnosci osrodka". Poza
    tym i tak robie to w godzinach funkcjonowania osrodka wiec nie widza powodu
    aby placic dodatkowo.

    Czy faktycznie tak jest, ze poprzez ten zapis musze obslugiwac szkolenia
    spoza projektu? Sadzilem, ze zapis "w ramach projektu" wyklucza z moich
    obowiazkow obsluge tego co do projektu nie nalezy. Prosilbym o opinie w tej
    sprawie.

    Pozdrawiam
    Jendrzej

    ps. wyslano rowniez na pl.praca.dyskusje

  • 2. Data: 2006-03-16 21:15:54
    Temat: Re: Zakres obowiazkow
    Od: studentos <s...@T...pl>

    16-03-2006, na pl.praca.dyskusje, Jendrzej napisał(a):

> [...]
    > obowiazkow obsluge tego co do projektu nie nalezy. Prosilbym o opinie w tej

    Sugeruję skonsultowanie tego z grantodawcą :] Sądzę, że po takim argumencie
    Twój przełożony szybko zmięknie, tylko musisz mieć dowody na czynności,
    które wykonywałeś i na to, że nie mieszczą się one "w ramach projektu". Z
    tego co mi wiadomo, mogą mieć przez to _duże_ problemy...
    studentos