PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dla Ericssona w Bydgoszczu??

  • 1. Data: 2009-10-05 12:44:41
    Temat: praca dla Ericssona w Bydgoszczu??
    Od: "cashanka" <c...@g...pl>

    Witam,
    Znalazlem takie ogloszenie: http://tnij.com/oiyxu oferta dotyczy pracy dla
    Ericssona (chyba nie bezposrednio??) w branzy telekomunikacyjnej. Czy jest
    tu ktos kto sie orientuje co to za firma, badz jeszcze lepiej pracuje dla
    niej i jest sklonny podzielic sie wrazeniami?
    Pozdrawiam
    cashanka

  • 2. Data: 2009-10-05 12:45:55
    Temat: Re: praca dla Ericssona w Bydgoszczu??
    Od: "cashanka" <c...@g...pl>

    Użytkownik "cashanka" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tu ktos kto sie orientuje co to za firma, badz jeszcze lepiej pracuje dla
    > niej i jest sklonny podzielic sie wrazeniami?

    Przepraszam, tnij cos zle ucial, podaje caly link

    http://www.pracuj.pl/praca/Inżynier+Sieci+Telekomuni
    kacyjnych;kw;ojtft/Bydgoszcz;wp/oferta,1522942

  • 3. Data: 2009-10-12 19:32:49
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    Stary!!! W BydgoszczY a nie w BydgoszczU! Bydgoszcz jest rodzaju żeńskiego. Co
    do samego stanowiska to jak na Bydzię wygląda super. Czyżby zapowiadana fuzja
    Ericssona z Alcatel-Lucent? Jeśli nie to pewnie ludzie z tej drugiej się rzucą
    na tą robotę, głównie testerzy.

  • 4. Data: 2009-10-15 12:01:28
    Od: "cashanka" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > fuzja
    > Ericssona z Alcatel-Lucent? Jeśli nie to pewnie ludzie z tej drugiej się

    Oj, sorry wielkie, tak mi sie jakos z braku kawy napisalo.
    To mam z Twojej wypowiedzi wnioskowac, ze w BydgoszczY jest Alcatel-Lucent??

  • 5. Data: 2009-10-16 08:39:25
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    > Oj, sorry wielkie, tak mi sie jakos z braku kawy napisalo.
    > To mam z Twojej wypowiedzi wnioskowac, ze w BydgoszczY jest Alcatel-Lucent??

    No jest. Dużo absolwentów z Torunia tam poszło, tych którym nie chciało się
    wyjeżdżać do większego miasta.