PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca - czy to koniec?

  • 181. Data: 2006-08-05 02:37:56
    Temat: Re: praca - czy to koniec?
    Od: pwil <p...@k...pl.niedziala>

    Moonwalker nastukał(a):

    > Dokladnie tak! Fryzjer w UK zarabia kilkakrotne wiecej od fryzjera w PL bo
    > cena uslugi w UK jest kilkakrotnie wieksza. Tak mi sie przynajmniej wydaje

    Opona do roweru w UK 5Ł, a wymiana dodatkowe 30Ł. Ceny usług są dość z
    bliżone w przeliczeniu 1Ł=1pln, a po prostu to co materialne, jest tańsze.
    Jeśli koparka w PL nie jest te 6x razy tańsza, to trzeba ciąć po pensjach,
    żeby utrzymać porównywalne ceny usług jako całości (np. budowa domu).

  • 182. Data: 2006-08-05 02:56:05
    Od: pwil <p...@k...pl.niedziala>

    KrzysiekPP nastukał(a):

    > A ja w Krakowie 12 zł :):)

    A ja w Warszawie 29 zł :(:(

  • 183. Data: 2006-08-10 08:26:52
    Od: mikezum <b...@w...pl_AdresSpamowy>

    Dnia Sun, 30 Jul 2006 00:34:08 +0200, Mumia napisał(a):

> [...]
    > jest na poziomie cenowym porównywalnym z polskim, ale spora część jest dużo
    > droższa. W ostatecznym rozrachunku wychodzi niemal na to samo. Ten, kto
    > dobrze zarabia w skali danego państwa, temu dobrze się żyje, ten kto zarabia
    > słabo, żyje słabo - niezależnie od kraju.
    > Akurat realia UK nie są mi zbyt dobrze znane, ale w Skandynawii czy w
    > Niemczech absolutnie nie wygląda to tak cukierkowo, jakby się mogło wydawać.

    > Naprawdę w UK metr mieszkania kosztuje (w przeliwczeniu) tylko 15 tys zł?

    > Z reguły na kredyt. Mało kto kupuje samochód za gotówkę. U nas, zarabiając

    tak W Gb ZA 17000L kupisz nowke bryke i to niezlej klasy.... u nas tez za
    17000 zl kupisz taki samochod, bo wedlug mnie to wydasz okolo 50000 tys zl

  • 184. Data: 2006-08-10 08:42:34
    Od: mikezum <b...@w...pl_AdresSpamowy>

> [...]
    > szalunki robią. Oczywiście ze procujacy w usługach nie wytwarzają dobr. Wynika
    > to z definicji usług. Jakie dobra wytwarza pielęgniarka, pani w urzędzie
    > skarbowym, nauczyciel. To typowe zawody związane z usługami. Oni teoretycznie,
    > czasami praktycznie, pomagają w tworzeniu dóbr, ale ich nie tworzą. Liczy się
    > tylko przemysł wydobywczy i przetwórczy, czyli produkcja. Reszta jest dzieleniem
    > nadwyżek jakie wytworzyły te dwa działy. U nas nie ma takich nadwyżek to i
    > usługi dołują. I co ty na to niezwykły głupku. Tomek
    tak, a jak bedzie trzeba policzyc pogode na nastepny weekend, to wylicz ja
    sobie sam...na pieszo, i nie zapomnij jeszcze o przyszlych pokoleniach- co
    by Ci pomogli, a... jeszce jedno - nie pomyl sie