PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca - czy to koniec?

  • 91. Data: 2006-07-30 15:27:30
    Temat: Odp: praca - czy to koniec?
    Od: "gromax" <gromax@_nospam_.interia.pl>

    > Jako światlejszy pokaż jak to się robi i opublikuj wyciąg z konta. Tomek

    daj se koleś spokój. bo póki co to piszesz takie farmazony, że głowa boli od
    śmiechu.
    daruj sobie to swoje zupełnie zbędne trolowanie

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 92. Data: 2006-07-30 15:35:19
    Od: "gromax" <gromax@_nospam_.interia.pl>

    > Dowarościowałem Cie? Tomek
    misiu, czy ty nie masz przypadkiem jakiś kompleksów że próbujesz dowartościowywać
    (zresztą bardzo nieumiejetnie) kogoś kto tego nie potrzebuje? szukasz akceptacji
    samego siebie narzucając swoje, często wydumane, zdanie?
    i do tego jeszcze twierdzisz, że "informatyy, to elyta", bzdura. Dużo więcej
    zarabiają w innych zawodach, np w doradztwie inwestycyjnym czy w handlu.
    Jesteś frustratem i tu chcesz wylewać swoje żale? to nie ma najmniejszego sensu.
    lepiej się przejdź do psychoanalityka. on ci pomoże, a co wiecej, prawdopodobnie w
    przyszłości nie bedziesz popełniał podobnych błędów

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 93. Data: 2006-07-30 16:40:14
    Temat: Re: praca - czy to koniec?
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "kamil" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > problem, kazdy pracodawca wybrzydzał, miał wielkie wymagania, oczekiwania a
    > rozmowa o wynagrodzeniu często kończyła się na suchym zdaniu " wynosi tyle i
    > tyle" i to oczywiscie na samym koncu - traktowane to było jak cos co wogole
    > nie interesowałoby osobe chcacą podjac prace. I sie skończyło, obecnie
    > pracodawcy nie moga znalesc coraz częsciej dobrego pracownika, każdy kto miał
    > wyjechac wyjezdza, nikt nie chce juz pracowac za 800 netto i błagac o prace. I
    > bardzo DOBRZE skończyło sie traktowanie ludzi w ten sposob, mam nadzieje ze

    bedzie dobrze dopiero wtedy kiedy pracodoawcom bedzie sie oplacalo inwestowac w
    pracownika, uczac go pracy. Na razie pracodawcy maja to szczescie ze za 1200 zl
    maja wyksztalconego pracownika za gruba kase (publiczna).
    Ktos tu kiedys pytal jak to jest ze w USA po byle gownie (stanowym colege'u)
    zarabia fure kasy. BO jak ktos w USA wyda kupe kasy na nauke to nie bedzie robil
    za grosze. W Polsce ta kupa kasy idzie z budzetu, a jak cos ma sie za darmo to
    sie tego nie szanuje.

  • 94. Data: 2006-07-30 17:23:22
    Od: "Mumia" <m...@o...pl>

    W wiadomości <news:slrnecp0da.49q.Wmakerek@wmakerek.pl>
    Mariusz.Dziesz <W...@w...pl> pisze:

    > Ha ,gdyby to była prawda

    Ale to jest prawda. Porównaj sobie ceny żywności, ubrań, niektórych
    kosmetyków tu i za zachodnią granicą.
    Niemcy ze wschodnich landów przyjeżdżają do nas nawet po paliwo.

    > to Polacy zarzuciliby swoimi produktami
    > Niemcy ,ba.. zarzuciliby Europe.

    Niższa cena nie jest tak cudownym wyjściem, jak Ci się wydaje, by zdobyć
    obcy rynek.
    Niemcy - jako państwo - nie potrzebują naszego towaru u siebie, bo swojego
    mają za dużo, by sprzedać.
    Ale obywatele niemieccy chętnie kupią to samo u nas, co u nich kosztuje
    krocie.
    Tak, jak my kupujemy np. w Czechach piwo za grosze. Też mogliby zalać nasz
    kraj swoim tanim piwem, a tak się przecież nie dzieje.

    > Chińczycy by nas sie bali ;)

    Aż tak tani jeszcze nie jesteśmy :)

    M.

  • 95. Data: 2006-07-30 17:23:46
    Od: "Mumia" <m...@o...pl>

    W wiadomości <news:eahbu3$hsd$1@inews.gazeta.pl>
    Immona <c...@n...gmailu> pisze:

    > Prace umyslowe sa rownie uzaleznione od narzedzi jak fizyczne. Np.
    > grafik bedzie mial znacznie gorsza wydajnosc nie majac mocnego
    > komputera i zaawansowanego programu do obrobki grafiki. Albo taka
    > ksiegowosc - robienie jej na papierze a w odpowiednim programie to
    > czasem roznica jak miedzy lopata a koparka. Wydajnosc tlumacza tez
    > zauwazalnie sie zwieksza przy korzystaniu z fachowego oprogramowania.
    > Przykladow jest masa. Naprawde malo jest prac umyslowych, ktore
    > wykonuje sie majac tylko kartke i olowek :)

    W porządku, ale to nadal nie oznacza, że wydajność pracy zależy od czasu jej
    wykonywania, jak to sugerował zasit.

  • 96. Data: 2006-07-30 17:32:11
    Od: Wojciech Wojnowski <w...@w...pl>

    kamil napisał(a):
> [...]
    > prace. I bardzo DOBRZE skończyło sie traktowanie ludzi w ten sposob, mam
    > nadzieje ze wkoncu zapanuje zdrowa równowaga!

    Tak. Koniec. Idzie dobra fala dla tych co wiedza i potrafia. Dla
    mlodych, bo zrobi sie miejsce w wielu dobrych firmach. Ja juz to czuje,
    bo wlasnie podjalem decyzje o zmianie pracy i bardzo sie zdziwilem
    malejacymi wymaganiami i powtorzeniami niektorych ofert.
    Ostatnia taka dobra fala byla 6 lat temu na rynku IT.
    W poniedzialek rozpoczynamy z kolega renegocjacje umowy z szefem.
    Jak nam powiedza nie to sobie sami teraz grzebcie w erp!
    Konkurencji na rynku praktycznie dla konsultantow nie ma :)
    Miodzio, a jeszcze do niedawna musialem byc konsultantem systemowym,
    sieciowym, programowac, projektowac i zarzadzac projektem oraz biegac
    przez plotki za samochodem szefa :)
    I nagle sie okazalo, ze nasi wyjechali, bo na Zachodzie nikt nie wymaga
    od ludzi orkiestry :)

    Teraz jest nasz czas.

    Pozdrawiam
    Wojnos

  • 97. Data: 2006-07-30 18:14:01
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    śmiechu.
    > daruj sobie to swoje zupełnie zbędne trolowanie

    Czego zmieniasz temat. Coś nie w kapelusik. Chwalisz się a potem rakiem
    wycofujesz. Ty uwazaj żeby cie coś innego nie bolało, jak papcio zobaczy ze jego
    komputera używasz. Tomek

  • 98. Data: 2006-07-30 18:15:40
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    sensu. lepiej się przejdź do psychoanalityka. on ci pomoże, a co wiecej,
    prawdopodobnie w przyszłości nie bedziesz popełniał podobnych błędów

    Fajnych słów teraz uczą w gimnazjum. Wiesz przynakmniej co znaczą? Tomek

  • 99. Data: 2006-07-30 18:25:09
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomek napisał(a):

    [...]

    > Jako światlejszy pokaż jak to się robi i opublikuj wyciąg z konta. Tomek

    Nie bawi mnie takie przerzucanie. Jeżeli nie masz ochoty na dyskusje na
    poziomie, to Twoja sprawa. Wyciągu z konta publicznie zamieszczać nie mam
    zamiaru, z powodów oczywistych. Jeżeli Ty z góry zakładasz że kłamię,
    to świadczy to o Twojej kulturze i Twoim poziomie - nie moim.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 100. Data: 2006-07-30 18:26:41
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomek napisał(a):

    [...]

    > No dobra. Masz rację. Informatycy to elita intelektualna naszego państwa. Ich
    > zarobki są super. Są najbardziej poszukiwaną grupą zawodową. Wszędzie na Świecie
    > jak słyszą ze informatyk z Polski przyjedzie to mu proponują więcej niż ma
    > wlaściciel firmy. Coś jeszcze było z 40 dziewicami. Ale ja nie jestem
    > informatykiem to mogę nie wiedzieć. Dowarościowałem Cie?

    Powtórzę się:
    "Ale zazwyczaj się okazuje, że im ktoś częściej pisze jaki to
    on mądry nie jest, tym częściej się okazuje że to tylko gadanina. O
    inteligencji i mądrości adwersarza powinny świadczyć jego argumenty,
    a nie przechwałki."

    Przyjrzyj się swoim argumentom i sam wyciągnij wnioski.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl