PracaGrupypl.praca.dyskusje › 125 POMYSŁÓW NA WŁASNY BIZNES INTERNETOWY

  • 1. Data: 2006-07-29 13:43:54
    Temat: 125 POMYSŁÓW NA WŁASNY BIZNES INTERNETOWY
    Od: "news.tpi.pl" <i...@i...pl>

    Witam !

    W Internecie jest pełno ofert pracy ale trudno znaleźć coś dla siebie,
    ponieważ wszyscy mają duże wymagania wobec potencjalnych pracowników...

    Oferuję Państwu poradnik "125 pomysłów na własny niekosztowny biznes
    internetowy". Znajdziecie w nim mnóstwo, bo aż 125, pomysłów na własny
    niekosztowny biznes internetowy. Wszystko jest dokładnie opisane.

    Po więcej szczegółów zapraszam na moją stronę internetową
    http://sklepownia.cba.pl .

    Proszę wybrać z menu po lewej stronie "Poradnik...".

    Koszt poradnika to tylko 35 złotych !! Gwarantuję, że każdy znajdzie coś dla
    siebie.

    Dokładny spis zagadniem zawartych w poradniku znajduje się na stronie
    http://sklepownia.cba.pl .

    Serdecznie zapraszam !!
    Tomek

    W razie pytań służę pomocą: i...@i...pl .

  • 2. Data: 2006-07-29 17:47:36
    Temat: jeden pomysł na zarobienie kasy
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > siebie.
    >
    > Dokładny spis zagadniem zawartych w poradniku znajduje się na stronie

    Wydrukować wlasny poradnik i go sprzedawać po 35 złotych. Wytłumacz mi dlaczego
    jak masz dobry pomysl na zarobienie kasy to się nim dzielisz nieodpłatnie. Bo 35
    zlotych to darmo. Normalnie sytuacja wygląda tak. Masz pomysł i Ci poszło. To
    nie rozdajesz pomysłu tylko zatrudniasz coraz więcej pracowników żeby na Ciebie
    tyrali. A to jak zarabiasz jest największa tajemnicą firmy. To normalna sytuacja.
    A Ty rozdajesz pomysł. Nie ma tak głupich ludzi co rozdają dobre pomysły i
    jeszcze pisać potrafią. Gdzieś jest hak. Wszedłem na polecaną stronę. Piszesz że
    można sprzedac podkoszulkę za kilkanaście złotych. Komu można sprzedać. Nikomu.
    Cena podkoszulji na tej stronie o 100% wyższa niż w hurtowni. Cena papierka do
    wprasowania o 600% wyższa niż w drukarni. I ktoś ma to kupić, zrobić i jeszcze
    zarobić. Ten super interes to naciągnięcie biednych ludzi. Powinno być karalne
    kamieniowaniem, a wyrywanie jajec to jak się oszust przyzna i odda wyłudzone
    pieniądze z odsetkami. Na super interesie z podkoszulkami nie da się zarobić.
    Reszty nie oglądałem ale pewno taka sama lipa. Na pewno kogoś zrobisz w konia.
    Ale jeśli chociaż jedna osoba po przeczytaniu tego co napisałem się opamieta, to
    warto było mi to pisać. Tomek

  • 3. Data: 2006-07-30 18:53:51
    Temat: Re: 125 POMYSŁÓW NA WŁASNY BIZNES INTERNETOWY
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > internetowy". Znajdziecie w nim mnóstwo, bo aż 125, pomysłów na własny
    > niekosztowny biznes internetowy. Wszystko jest dokładnie opisane.

    skoro sprzedajesz pomysly to zaden nie dziala. To tak jak z "systemami"
    multilotka, czy z poradami jak "wyczepac" buka. Kto by sprzedawal kure znoszaca
    zlote jajka?

  • 4. Data: 2006-07-30 22:39:07
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "the_foe" napisał w wiadomości news:eaiv88$302$1@news.dialog.net.pl

    > skoro sprzedajesz pomysly to zaden nie dziala. To tak jak z "systemami"
    > multilotka, czy z poradami jak "wyczepac" buka.

    Poradniki "jak wyczepać buka" to wydają sami bukmacherzy,
    dalej tylko wykreować system ich sprzedaży, przykład mamy tutaj.

    > Kto by sprzedawal kure znoszaca zlote jajka?

    Może hodowca takich kur?

    wr,
    www.isonet.pl