PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca agenta nieruchomości - wasze opinie

  • 1. Data: 2003-09-30 16:34:25
    Temat: praca agenta nieruchomości - wasze opinie
    Od: "misiczka" <U...@w...pl>

    Witam

    Idę jutro na rozmowę do biura nieruchomości - szukają pośredników (taka
    ichnia odmiana handlowca ;))
    Mam pytanie - czy zgodzilibyście się na pracę _tylko_ na prowizji na umowę
    o dzieło lub własną działalność - w takiej firmie?

    pozdrawiam cieplutko
    misiczka z Wrocławia

    --
    Prawdziwy charakter wychodzi z człowieka w zagrożeniu i zdenerwowaniu
    (Georga E. Moore)

  • 2. Data: 2003-09-30 18:58:26
    Temat: Re: praca agenta nieruchomości - wasze opinie
    Od: "shark" <s...@g...pl>

    Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > misiczka z Wrocławia
    >
    > --
    > Prawdziwy charakter wychodzi z człowieka w zagrożeniu i zdenerwowaniu

    Moja rada nie wchodź w tą dzialalność.
    -primo, zbyt często pojawiają się tego typu ogłoszenia we wrocku-świadczy o
    dużej rotacji pracowników,
    -sekundo, jeżeli interes byłby pewny to na początek zaproponowali by np.1/2
    etatu dopóki się nie rozkręcisz.
    P.S.
    Pomijam aspekt dżungli i wyegzekwowania prowizji.
    pozdr.

  • 3. Data: 2003-10-01 08:10:31
    Od: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>

    Po pierwsze tak dzialaja wszystkie biura. Sama sie tym interesowalam
    wiec Ci wyjasnie dlaczego :
    Przychodzisz do firmy i nie masz prawa podpisywac umow bo nie masz
    licencji .
    Kurs kosztuje ok 1800 zl a do tego potrzebna jest praktyka 6 m-cy w
    biurze, ktore ma do tego prawo prowadzic taka praktyke .
    Wobec tego, ze nie masz papierow , oni przyjmuja cie , ale w zamian
    pracujesz praktycznie za darmo przez 6 m-cy.
    Najczesciej placa Ci ok 600 zl z poslizgiem.
    Jesli musisz zalozyc dzialalnosc to jest to cala procedura i koszty.
    Glownie Zus , oplata za konto bankowe .
    Policz pracujesz na full ponad 8 godz. dziennie, musisz miec wlasny
    samochod , dzialalnosc .
    Przy takiej stawce a nie dadza Ci wiecej bo ciagle maja chetnych na
    te kilka miesiecy to oznacza , ze do tego biura doplacasz.
    Jesli jestes studentem i masz rodzicow , ktorzy dadza Ci samochod to
    warto tym sie zajac bo zdobedziesz praktyke i potem jestes juz albo
    licencjonowanym maklerem w ich biurze a wtedy to ty dyktujesz warunki
    albo zakladasz sobie wlasne biuro .
    Jesli natomiast nie masz pracy i potrzebujesz z czegos zyc to sobie
    daruj . Szukaj jednak czegos pewniejszego .

  • 4. Data: 2003-10-01 18:38:30
    Od: "shark" <s...@g...pl>

> [...]
    > misiczka z Wrocławia
    >
    > --
    > Prawdziwy charakter wychodzi z człowieka w zagrożeniu i zdenerwowaniu

    pozdr.