PracaGrupypl.praca.dyskusje › proszę o pomysły!!

  • 1. Data: 2003-09-30 14:00:36
    Temat: proszę o pomysły!!
    Od: "MoniJ" <m...@p...onet.pl>

    mam lokal 25mkw pow. sprzedażnej + 7mkw zaplecza(i sanitariat) w Lublinie
    nie bardzo wiem co tam można otworzyć??jakiś sklep?dodam że były już tam
    spożywcze
    proszę grupowiczów o pomysły
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-30 16:01:02
    Temat: Re: proszę o pomysły!!
    Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm>

    Witam,
    mysle ze wiecej pomocy uzyskasz na pl.biznes, tam na okraglo chodza takie
    tematy, a tym samym rady co i jak.
    Ja moge podpowiedziec cos takiego: sklep z ziolami + lecznicze koldry,
    papucie, narzuty welniane + tym podobne. Oczywisicie zalezy w jakiej czesci
    miasta to masz, w jakiej dzielnicy (starej czy mlodej), kolo jakich innych
    lokali jest twoj, itp? Ale te produkty wydaja sie byc (plus minus) chodliwe,
    maja dlugi okres gwarancji ;-) i chyba calkiem mile do sprzedazy : )

    Ale!! to wszystko zalezy od okolicy i .... pewnie wielu czynnikow, ktore
    tylko Ty mozesz ocenic.

    Powodzenia zycze!

    Pozdrawia FunnyFrog :)

  • 3. Data: 2003-09-30 19:05:32
    Od: "shark" <s...@g...pl>

    Użytkownik "MoniJ" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > proszę grupowiczów o pomysły
    > pozdrawiam
    >
    > Vide forum gazety :praca:biznes: pieniądze.
    Temat się pojawiał, może trafisz co cię zainteresuje.
    powodzenia.