PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wysyłać aplikację?

  • 1. Data: 2003-09-30 14:03:54
    Temat: Jak wysyłać aplikację?
    Od: "Grzegorz" <g...@n...com>

    Może to i głupie, ale w jakiej kopercie należy wysyłać CV i list
    motywacyjny? Czy powinna to być biała formatu A4 czy też w normalnej
    listowej?

  • 2. Data: 2003-09-30 14:10:39
    Temat: Re: Jak wysyłać aplikację?
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@n...com> napisał w wiadomości
    > Może to i głupie, ale w jakiej kopercie należy wysyłać CV i list
    > motywacyjny? Czy powinna to być biała formatu A4 czy też w normalnej
    > listowej?

    Ja bym wyslala w takiej 11x22, czyli 1/3 kartki A4.
    Widac wtedy czy kandydat potrafi skladac odpowednio czy nie.

    m.

  • 3. Data: 2003-09-30 14:13:41
    Od: "dklog" <d...@w...pl>

    Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
    wiadomości news:blc2sv$9dl$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja bym wyslala w takiej 11x22, czyli 1/3 kartki A4.
    > Widac wtedy czy kandydat potrafi skladac odpowednio czy nie.

    Na co ta umiejętność w dobie poczty elektronicznej?

    --
    D a r e K
    gg: 5361978

  • 4. Data: 2003-09-30 14:21:10
    Od: "maicke" <m...@i...pl>

    //ciach//
    > Ja bym wyslala w takiej 11x22, czyli 1/3 kartki A4.
    > Widac wtedy czy kandydat potrafi skladac odpowednio czy nie.
    >
    > m.

    To jak należy składać odpowiednio ??

    PZDR
    maicke

  • 5. Data: 2003-09-30 14:34:31
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "maicke" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > //ciach//

    > To jak należy składać odpowiednio ??

    Kartke trzymasz pionowo i zaginasz na 3 rowne czesci, gorna czesc wywiojasz
    do tylu, a dolna do przodu i powstaje taka harmonijka.
    Nie wiem czy to jest wystarczajaco obrazowe.

    I taka male P.S. dla jednych to jest glupota przejmowac sie takimi rzeczami
    jak zlozenie kartki, ale spotkalam takich HRowcow, ktorzy aplikacje
    odrzucali wlasnie z powodu takiego nieistotnego drobiazgu - oczywiscie
    wszystko zalezy tez od stanowiska, na ktore sie aplikuje.
    A i jeszcze cos. Tak sklada sie do kopert o malym formacie.
    Do koperty wielkosci kartki A5, kartki sklada sie oczywiscie na pol.

    m.

  • 6. Data: 2003-09-30 15:19:02
    Temat: Re: bez roznicy
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    A dajcie wy spokoj. Czy myslicie ze to jest na prawde dla mnie super wazne w
    jakiej kopercie dostane apolikacje???? Chyba bardzo bym musial sie nudzic i
    nie miec nic do roboty zeby rozwazac o kopertach.

    Liczy sie to, co w srodku......

    Ps. Moge powiedziec tylko, ze te formatu A4 czesto sie okropnie gniota w
    torbie listonosza jesli nie sa sztywne. Ale to nie zmienia faktu, ze i tak
    czytam tresc....

    Ps - maggie, czy fakt ze ktos zlozyl aplikacje w inny sposob niz to
    przyjeto, to powod zeby go odrzucic??? (sic)

    Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
    wiadomości news:blc49n$eha$1@inews.gazeta.pl...

  • 7. Data: 2003-09-30 15:42:02
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Kartke trzymasz pionowo i zaginasz na 3 rowne czesci, gorna czesc
    wywiojasz
    > do tylu, a dolna do przodu i powstaje taka harmonijka.
    > Nie wiem czy to jest wystarczajaco obrazowe.

    Tak sie sklada dokumenty tylko do kopert, ktore w miejscu adresata maja
    przezroczysta folie - wtedy adres z listu pojawia sie w okienku:)) W
    pozostalych przypadkach kartki powinno sie skladac tekstem do srodka.

    Aga

  • 8. Data: 2003-09-30 15:55:28
    Od: "Grzegorz" <g...@n...com>

    Użytkownik "dklog" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na co ta umiejętność w dobie poczty elektronicznej?

    A co w przypadku gdy pracodawca podaje jedynie adres pocztowy i nie ma
    możliwości wysłania drogą elektroniczną?

  • 9. Data: 2003-09-30 17:29:34
    Od: "Daniel Biernacki" <d...@p...onet.pl>

    do tylu, a dolna do przodu i powstaje taka harmonijka.

    Ja mam rade z innej beczki - sprawdz dokladnie czy nie zrobilas w tekscie
    bledow ortograficznych i stylistycznych. Przed wyslaniem listu daj komus
    zeby przeczytal i sprawdzil co napisalas...
    To naprawde dyskwalifikuje potencjalnego pracownika.

    Pozdrawiam
    Daniel
    www.art-magazyn.pl

  • 10. Data: 2003-09-30 17:48:42
    Od: "dklog" <d...@w...pl>

    > A co w przypadku gdy pracodawca podaje jedynie adres pocztowy i nie ma
    > możliwości wysłania drogą elektroniczną?

    Takie firmy najlepiej omijać szerokim łukiem ;D
    Chyba, że dana firma zdecyduje się pokryć koszty wysyłki korespondecji
    do nich.

    --
    D a r e K
    gg: 5361978