PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie lista płac?

  • 1. Data: 2003-09-30 15:08:04
    Temat: Gdzie lista płac?
    Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij>

    Witam serdecznie. Gdzie (w sieci) znajdę jakąś solidną bazę danych dotyczącą
    zarobków, uszeregowanych wg zawodów itd? Chodzi mi o coś z wyszukiwarką. Na
    liście gazety już byłam, ale nie ma mojego zawodu, mało popularnego zresztą.
    Moglibyście polecić jakiś serwis?

    Pozdrowienia!

    Joanna

  • 2. Data: 2003-10-01 12:43:13
    Temat: Re: Gdzie lista płac?
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Spróbuj poszukać na http://www.wynagrodzenia.pl/
    Ewentualnie ich wspólny raport z Onetem: http://praca.onet.pl/listaplac/

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10439 dzień życia, sprawność