PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak to pracodawcy czytaja to co sami pisza

  • 1. Data: 2004-06-24 11:10:05
    Temat: jak to pracodawcy czytaja to co sami pisza
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.p
    raca.oferowana&aid=31397531

    Najbardziej ubawil mnie ten fragment mowiacy o terminie nadsylania CV :)
    "Na CV czekamy do 1 lipca 2003. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko
    z wybranymi kandydatami."

    Po namysle stwierdzam, ze chyba nie chcialabym robic w takiej firmie praktyk.

    Kania

  • 2. Data: 2004-06-24 11:21:39
    Temat: Re: jak to pracodawcy czytaja to co sami pisza
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Kania [24 Jun 2004 13:10:05 +0200]:

    > Po namysle stwierdzam, ze chyba nie chcialabym robic w takiej
    > firmie praktyk.

    Spokojnie, i tak juz nie zdazysz zlozyc papierow... ;)

    > Kania

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 3. Data: 2004-06-24 12:03:06
    Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    raca.oferowana&aid=31397
    531

    > Najbardziej ubawil mnie ten fragment mowiacy o terminie nadsylania CV :)

    zapewne poszlo automatycznie ogloszenie z ubieglego roku, teoretycznie mylic
    sie jest rzecza ludzka, ale jesli firma pisze o sobie "czolowa polska
    agencja interaktywna" to tego typu wpadek byc nie powinno. Ciekawe,czy
    HYPERmedia do klientow tez wysyla projekty bez sprawdzenia czy to ostateczna
    wersja ;))

    pozdr
    Asiek

  • 4. Data: 2004-06-24 14:08:24
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Kania wrote:
> [...]
    >
    > Najbardziej ubawil mnie ten fragment mowiacy o terminie nadsylania CV :)
    > "Na CV czekamy do 1 lipca 2003. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko

    Nie mowiac o tym, ze adres do kontaktu jest (najprawdopodobniej) zly.
    --
    Robert Jaskula