PracaGrupypl.praca.dyskusje › powazni i ukryci pracodawcy

  • 21. Data: 2007-09-23 20:48:02
    Temat: Re: powazni i ukryci pracodawcy
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    > Mimo wszystko warto przesłać aplikację pod "dziurę w ścianie", bo b.
    > często kryją się za tym całkiem poważne firmy.

    Odpowiedziałem swego czasu na ogłoszenie prasowe bez nazwy zadresem
    wysyłkowym pośrednim (biuro ogłoszeń GW) i zostałem dyrektorem całkiem
    przyzwoitej spółki
    której pracownicy mieli przyjemność być szkoleni przez Maćka :)
    --
    Jackare

  • 22. Data: 2007-09-24 07:17:21
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Jackare pisze:

> [...]
    > przyzwoitej spółki
    > której pracownicy mieli przyjemność być szkoleni przez Maćka :)
    :) I ja bardzo miło wspominam to szkolenie :)

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie
    A.T.Tappman, kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

  • 23. Data: 2007-09-24 07:18:14
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Maciek Sobczyk pisze:

    > :) I ja bardzo miło wspominam to szkolenie :)
    Dla ścisłości: bardzo miło wspominam tych ludzi (!!!!)