PracaGrupypl.praca.dyskusje › poszukuje sprawnego wedesignera

  • 1. Data: 2008-10-02 11:51:51
    Temat: poszukuje sprawnego wedesignera
    Od: p...@o...pl

    Poszukuje grarika webdesignera do wykonania strony_galerii
    fotograficznej
    najkorzystniejj w technice flash
    Preferowane miasto Poznań

    p...@o...pl

  • 2. Data: 2008-10-02 13:35:16
    Temat: Re: [OT] poszukuje sprawnego wedesignera
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 2 Oct 2008 04:51:51 -0700 (PDT), p...@o...pl napisał(a):

    > Poszukuje grarika webdesignera do wykonania strony_galerii
    > fotograficznej
    > najkorzystniejj w technice flash

    Zdaję sobie sprawę, że będzie OT, ale mam nieodparte pragnienie odwiedzenia
    Cię od pomysłu robienia galerii w technologii Flash.

    Spłodziłem kiedyś dłuższy tekst na ten temat, jest trochę przydługi i nieco
    "przerysowany" w problematyce, ale same komentarze w dyskusji pod tekstem
    powinny dać nieco do myślenia...

    http://www.cyberfoto.pl/software/89598-powiedz-nie-f
    lashowym-galeriom-w-sieci.htm

    A w temacie samego ogłoszenia - pl.praca.dyskusje to nie jest grupa
    ogłoszeniowa, i tu nie szukamy pracowników, to tak na przyszłość.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2008-10-06 18:57:32
    Temat: Re: poszukuje sprawnego wedesignera
    Od: pw <p...@o...pl>

    p...@o...pl pisze:
    > Poszukuje grarika webdesignera do wykonania strony_galerii
    > fotograficznej
    > najkorzystniejj w technice flash
    > Preferowane miasto Poznań

    Ja niestety podobnie jak Kapsel odpiszę nie na temat. Sam się interesuję
    grafiką i fotografią, ale jeśli wchodzę na jakąś galerię i widzę, że
    jest we Flashu, to od razu zamykam i daruję sobie oglądanie.

    Pozdrawiam
    pw