PracaGrupypl.praca.szukana › poszukuję pracy biurowej lub w obsłudze klienta w Krakowie

  • 1. Data: 2003-03-28 09:37:17
    Temat: poszukuję pracy biurowej lub w obsłudze klienta w Krakowie
    Od: "MJD1" <m...@o...pl>

    Jestem zainteresowana możliwością pracy w firmie jako pracownik biurowy,
    administracyjny lub pracownik obsługi klienta
    Wykształcenie wyzsze humanistyczne,
    *Język angielski komunikatywny w mowie i w piśmie
    *Język niemiecki na poziomie podstawowym
    *prawo jazdy (jeżdżę czynnie od 8 lat),
    * Obsługa komputera w środowisku Windows, znajomość pakietu MS Office (Word,
    Excel, Access), Adobe Photoshop, Outlook Express oraz znajomość internetu

    Jako pracownik jestem obowiązkowa, lojalna, komunikatywna, potrafię
    skoncentrować się na najistotniejszych sprawach i znaleźć zadowalające
    rozwiązanie. Potrafię także pracować w grupie. Jestem osobą młodą i chętnie
    się uczę, jestem także dyspozycyjna. Pragnę też podkreślić, iż mój ogólny
    kierunek studiów pozwala mi na szybką i łatwą zmianę moich kwalifikacji, na
    te, pożądane przez pracodawcę.

    Moje CV i LM dostępne na stronie:
    www.mjd.n4u.krakow.pl/forum/CV-Magda_Drozdowska.doc
    www.mjd.n4u.krakow.pl/forum/List_motywacyjny-Magda_D