PracaGrupypl.praca.dyskusjeposzukuje osoby do przetlumaczenia CV › Re: poszukuje osoby do przetlumaczenia CV
    From: Kira <k...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: poszukuje osoby do przetlumaczenia CV
    Date: Mon, 17 Jan 2005 14:35:08 +0100

    Re to: marcin [Mon, 17 Jan 2005 13:54:56 +0100]:

    > witam, nie wiem czy to dobra grupa ale moze , poszukuje osoby
    > ktora przetlumaczyla by mi cv na jezyk angielski

    A ja tak z ciekawosci... Zawsze sie zastanawialam nad takimi
    ogloszeniami, i nie rozumiem ich. Bo jesli potrzebujesz CV
    po angielsku, to znaczy ze wymagana jest raczej porzadna jego
    znajomosc. A skoro nie potrafisz sam napisac, to tej znajomosci
    najwyrazniej nie masz. Czemu wiec skladasz?...

    Nie, to nie jest zlosliwosc ani nie doradzam zeby nie skladac.
    Interesuja mnie tylko motywy. Serio.

    Kira