PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staż absolwencki (pierwsza praca)

  • 1. Data: 2003-02-14 19:13:56
    Temat: Staż absolwencki (pierwsza praca)
    Od: "Koziołek Matołek" <g...@N...gazeta.pl>

    Witam !
    Odbywam 6-miesięczny staż absolwencki (płatny z urzędu pracy). Pracodawca
    zabiega o jego przedłużenie o następne 6-miesięcy. Czy jest to możliwe, co z
    warunkami płatności. Czy ktoś zna, gdzie można znaleźć w internecie akt
    prawny regulujący te sprawy.
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2003-02-16 20:40:57
    Temat: Re: Staż absolwencki (pierwsza praca)
    Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Koziołek Matołek" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b2jf5k$p5p$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam ! > Odbywam 6-miesięczny staż absolwencki (płatny z urzędu pracy).
    Pracodawca > zabiega o jego przedłużenie o następne 6-miesięcy.

    Jest to mozliwe, a przynajmiej było tak pod koniec 1998 roku, kiedy byłam na
    stażu. Najpierw miałam 5 miesięcy, a potem jeszcze 3.
    Pozdrawiam
    Ania

  • 3. Data: 2003-02-17 14:22:13
    Od: "PawlakA" <p...@w...pl>

    Teoretycznie jest taka możliwość na wniosek pracodawcy. Procedura od
    początku: kolejny wniosek, rozpatrzenie wniosku przez urząd itd.

    W moim przypadku zależało to od funduszy jakie posiadał urząd pracy.
    Urząd nie posiadał, wniosek upadł.

  • 4. Data: 2003-02-17 14:43:05
    Od: "PawlakA" <p...@w...pl>

    Dodam, że bylo to w pażdzierniku 2002