PracaGrupypl.praca.dyskusje › (pomysł) bezrobotni, a płacenie krwią :-)

  • 1. Data: 2006-07-18 19:06:56
    Temat: (pomysł) bezrobotni, a płacenie krwią :-)
    Od: "gg" <g...@g...pl>

    Wpadłem dzis na taki pomysł żeby bezrobotni nie płacący
    za siebie składki zdrowotnej musieli zamiast tego oddać krew.
    Akt oddania krwi (powiedzmy raz w miesiącu w wybranym przez nich terminie)
    dawał by im bezpłatne ubezpieczenie zdrowotne.
    Było by to ograniczone do ludzi zarejestrowanych jako bezrobotni.
    Myślę że to jest jakis pomysl, biorac pod uwage ciagle braki zapasow.
    Zastanawaim się co o tym myślicie.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-18 19:20:13
    Temat: Re: (pomysł) bezrobotni, a płacenie krwią :-)
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Wpadłem dzis na taki pomysł żeby bezrobotni nie płac?cy
    > za siebie składki zdrowotnej musieli zamiast tego oddać krew.

    A moze byc sperma ??????

    :)))))))))

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-07-18 19:21:35
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    gg napaskudził na ekranie:
> [...]
    > Akt oddania krwi (powiedzmy raz w miesiącu w wybranym przez nich terminie)
    > dawał by im bezpłatne ubezpieczenie zdrowotne.

    hehe, weż pod uwagę, że krew można oddawać po min. 6 tygodniach od
    poprzedniego oddania. No i nie każdy może... antybiotyki, choroba, rany...
    itp.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2006-07-18 19:27:56
    Od: "gg" <g...@g...pl>

    > hehe, weż pod uwagę, że krew można oddawać po min. 6 tygodniach od
    > poprzedniego oddania. No i nie każdy może... antybiotyki, choroba, rany...
    > itp.

    niewiedziałem. Hmm no to raz na 2 miesiące. Ci którzy nie mogą oczywiście
    byli
    by z tego zwolnieni.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-07-18 19:29:40
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > Było by to ograniczone do ludzi zarejestrowanych jako bezrobotni.
    > Myślę że to jest jakis pomysl, biorac pod uwage ciagle braki zapasow.

    A potem tą krew niech zawożą do centrum przeróbki krwi. Wiadomo przez kogo
    firmowanego. I niech paru szmatlawcow sprzedaje ją za granicę, łykająć
    niemożliwą do wyobrażenia kasę. Tutaj wykonalem gest Kozakiewicza. Ciągle braki
    zapasow. Ha ha ha. W telewizji tak powiedzieli. Popytaj w rodzinie, może ktoś
    mial operację ostatnio. Calą rodzinę dalszą i bliższą na to konto odpompowali z
    krwi. Tomek

  • 6. Data: 2006-07-18 23:22:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    gg napisał(a):

    > niewiedziałem. Hmm no to raz na 2 miesiące. Ci którzy nie mogą oczywiście
    > byli
    > by z tego zwolnieni.

    Wtedy każdy by nie mógł.

    p. m.

  • 7. Data: 2006-07-19 05:37:58
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    gg napisał(a):

    >Zastanawaim się co o tym myślicie.

    No coz, mnie to przerazilo, najzwyczajniej przerazilo. A moze jak
    odrzuci 3 kolejne oferty pracy to bedzie musial nerke oddac ?
    Problemy braku krwi, osocza, narzadow do transplantacji sa oczywiste ale
    droga pozyskiwania z cala pewnoscia nie powinna przebiuegac zgodnie z
    Twoja propozycja.
    darek

  • 8. Data: 2006-07-19 06:03:58
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > A moze byc sperma ??????

    Pewnie kolega nie wie, ale spermy też brakuje w bankach
    nasienia.

    --
    czarny
    .:: _____________www.czarnobiale.pl_____________ ::.

  • 9. Data: 2006-07-19 06:36:21
    Od: "Michał" <login=mmichal@server=tlen.pl>

    > Problemy braku krwi, osocza, narzadow do transplantacji sa oczywiste

    No tak przecież szpital biedy i co ma to sprzeda.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-07-19 08:37:14
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    gg wrote:

    > Akt oddania krwi (powiedzmy raz w miesiącu w wybranym przez nich terminie)

    chcesz ich wykonczyc ??? poczytaj troszeczke o oddawaniu krwi, kto moze,
    kiedy moze i ile moze