PracaGrupypl.praca.dyskusje › upomnienie

  • 1. Data: 2006-07-18 09:56:30
    Temat: upomnienie
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    Witam,
    mam pytanie odnosnie ukarania pracownika (samowolne dysponowania
    samochodem).
    Firma chcedac mu kare upomnienia oraz zmniejszenie wspolczynnika
    zadaniowego o 5% na okres 3 miesiecy (VII,VIII,IX).
    Pacownicy maja zarobki zadaniowe oraz wspolczynniki (uprawnienia,
    przestrzeganie regulaminu itp.). Oprocz tego pracownik ma pokryc przejazd
    samochodu ze swojej kieszeni (oddzielne rozporzadzenie na wynajem samochodow
    do celow prywatnych).
    Czy zeby zmienic ten wspiolczynnik nalezy dac mu wypowiedzenie zmieniajace
    place na okres tych trzech miesiecy czy potraktowac to jako upomnienie z
    natychmiastowym skutkiem zmiany wspolczynnika.
    Bede wdzieczna za podpowiedz.

    Pozdr.
    Asia

  • 2. Data: 2006-07-18 09:58:57
    Temat: Re: upomnienie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Asia napisał(a):

    [...]

    > Bede wdzieczna za podpowiedz.

    Firma nie ma prawnika?

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 3. Data: 2006-07-18 10:23:28
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    : Asia napisał(a):
    :
    : [...]
    :
    : > Bede wdzieczna za podpowiedz.
    :
    : Firma nie ma prawnika?
    :
    : j.
    :
    mala firma, nie ma prawnika.

  • 4. Data: 2006-07-18 10:55:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Asia napisał(a):

    [...]

    > mala firma, nie ma prawnika.

    Więc najwyższy czas pomyśleć nad prawnikiem bądź podpisaniem umowy z
    jakimś biurem (co jest wydatkiem rzędu kilkuset złotych/mc i nie powinno
    przewrócić nawet małej firmy) ;)

    j.

  • 5. Data: 2006-07-18 11:08:37
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    januszek napisał(a):

    > Więc najwyższy czas pomyśleć nad prawnikiem bądź podpisaniem umowy z
    > jakimś biurem (co jest wydatkiem rzędu kilkuset złotych/mc i nie powinno
    > przewrócić nawet małej firmy) ;)

    Tylko, że jeśli firma jest mała, i dodatkowo nie może złapać wiatru w
    żagle, to te kilkaset złotych robi istotną różnicę.
    (to tak "z drugiej strony rzecz obserwując"; wcale nie twierdzę, że
    działalność bez pomocy prawnika jest słusznie obraną ścieżką).

    --
    czarny
    .:: _____________www.czarnobiale.pl_____________ ::.

  • 6. Data: 2006-07-18 11:47:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    czarny napisał(a):

    > Tylko, że jeśli firma jest mała, i dodatkowo nie może złapać wiatru w
    > żagle, to te kilkaset złotych robi istotną różnicę.

    Coż. Obiektywnie na sprawę patrząć firmę, którą przewróci kilkaset
    złotych należałoby by wręcz dobić. Niech się nie męczy... ;)

    j.

  • 7. Data: 2006-07-18 11:50:54
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    januszek napisał(a):

    > Coż. Obiektywnie na sprawę patrząć firmę, którą przewróci kilkaset
    > złotych należałoby by wręcz dobić. Niech się nie męczy... ;)

    ;D

  • 8. Data: 2006-07-18 12:46:11
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    czarny wrote:

    > Tylko, że jeśli firma jest mała, i dodatkowo nie może złapać wiatru w
    > żagle, to te kilkaset złotych robi istotną różnicę.

    jesli to tak mala i biedna firma to niech sie zajmie szukaniem
    pieniedzy, a nie wdrazaniem procedur ktorych nie jest w stanie wykonywac

  • 9. Data: 2006-07-18 12:55:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e9ibds$cs7$1@nemesis.news.tpi.pl Asia
    <o_asia(antyspam)@gazeta.pl> pisze:

    > Firma chcedac mu kare upomnienia oraz zmniejszenie wspolczynnika
    > zadaniowego o 5% na okres 3 miesiecy (VII,VIII,IX).
    Przede wszystkim kodeks pracy przeczytać.
    Notabene - nie powinno być tak, że ludzi zatrudnia byle bałwan bez
    znajomości podstaw prawa pracy i bez kasy na elementarne wsparcie prawne.

    Jotte

  • 10. Data: 2006-07-18 14:12:37
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    MarcinF napisał(a):

    > jesli to tak mala i biedna firma to niech sie zajmie szukaniem
    > pieniedzy, a nie wdrazaniem procedur ktorych nie jest w stanie wykonywac

    Ach, ta życiowa "mondrość" bijąca od Ciebie,
    aż miło poczytać ...