PracaGrupypl.praca.dyskusje › sposób wynagradzania, handel

  • 1. Data: 2006-07-18 14:52:54
    Temat: sposób wynagradzania, handel
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    Pracuję na razie w handlu międzynarodowym na zlecenie, ale w przyszłości
    prawdopodobnie przejdę na system prowizyjny. Moja firma handluje z różnymi
    krajami, ja odpowiadam (i pewnie będę) za niektóre kraje - zakupy w tych
    krajach i (ewentualnie w przyszłości) srzedaż do tych krajów (nawiązywanie
    kontaktów i kontakt z firmą aż do złożenia zamówienia).
    Czy ktoś z Was wie, jak (w przypadku umowy o pracę) kształtują się proporcje
    podstawa-prowizja i ile mogą wynosić baza i prowizja (prowizja: w procentach -
    i od czego?)?
    Pozdrawiam!
    Wojtek