PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie szukać pracy fizycznej, w internecie.

  • 1. Data: 2005-02-08 19:21:27
    Temat: gdzie szukać pracy fizycznej, w internecie.
    Od: <m...@g...pl>

    Witam serdecznie grupowiczów, mam problem, szukam pracy fizycznej i nie wiem
    gdzie umieścić ogłoszenie. Szukałem dość długo w internecie ofert pasujących
    do tego co potrafię i nic. Umieściłem zapytania na listach dyskusyjnych i w
    najbardziej znanych portalach ogłoszeniowych i tam także nic :(. Jestem z
    Warszawy, byłem także w urzędach zatrudnienia i tam poprostu wielki zawód
    (to słowo akurat tu pasuje :)).
    Jeśli wiecie gdzie w Warszawie najlepiej skierować ogłoszenia z szukaniem
    pracy fizycznej (stolarka, pomoc budowlamna ) proszę o pomoc. Nie chcę
    wysyłać CV bez "zaproszenia" do firm, które potencjalnie potrzebowałby kogoś
    takiego jak ja, bo byłoby to uznane jako spam. Czekam na rady i z góry
    bardzo dziękuję.

    pozdrawiam Marek

  • 2. Data: 2005-02-08 19:56:37
    Temat: Re: gdzie szukać pracy fizycznej, w internecie.
    Od: "!F" <a...@w...pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kogoś
    > takiego jak ja, bo byłoby to uznane jako spam. Czekam na rady i z góry

    taa, spam... ale ludzie maja jazdy z tym spamem

  • 3. Data: 2005-02-08 20:20:49
    Od: <m...@g...pl>

    jak zwał tak zwał,
    myślisz że można tak sobie wysyłać aplikacje do firm w których chciałoby się
    pracować,
    bez ich zapytania czy wogóle szukają pracownika?
    Nie życzę żadnej sekretarce odbierania 15 faksów dziennie i po chwili
    wrzucać je do kosza.

    pozdrawiam Marek

    ps. czekam nadal na sensowne rady

  • 4. Data: 2005-02-08 20:43:52
    Od: Senniq <m...@U...ltd.pl>

    Użytkownik m...@g...pl napisał:

> [...]
    > do tego co potrafię i nic. Umieściłem zapytania na listach dyskusyjnych i w
    > najbardziej znanych portalach ogłoszeniowych i tam także nic :(.
    Rejestrowałes się na www.eskorta.com ?
    Stamtad moj przyjaciel znalazl prace w magazynie, i pracuje sobie do tej
    pory...

    --
    pozdrawiam

    Marcin

    Registered CnEB-Member: http://www.graficznie.one.pl/cn
    TopLista Najlepszych stron grafików: http://grafika.top-100.pl

  • 5. Data: 2005-02-08 22:33:09
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > Jeśli wiecie gdzie w Warszawie najlepiej skierować ogłoszenia z szukaniem
    > pracy fizycznej (stolarka, pomoc budowlamna )

    Znam jedna firme w Warszawie, ktora w poniedzialek umiescila ogloszenie w
    GW, ze poszukuje pracownikow fizycznych przy produkcji frontow meblowych
    itd. Dzis o 10 bylo spotkanie rekrutacyjne.

  • 6. Data: 2005-02-09 10:18:15
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: <m...@g...pl> [Tue, 8 Feb 2005 21:20:49 +0100]:

    > myślisz że można tak sobie wysyłać aplikacje do firm w których
    > chciałoby się pracować, bez ich zapytania czy wogóle szukają
    > pracownika?

    W zasadzie to owszem, sadze ze mozna jesli nie jest to masowiec
    tylko faktycznie porzadnie napisane dokumenty pod ta konkretna
    firme. Pare osob nam sie stad wlasnie wzielo. Bo fajnie tak moc
    miec czlowieka ktory swietnie wie czego chce i czemu u nas ;)

    Kira

  • 7. Data: 2005-02-09 10:47:25
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

> [...]
    > kogoś
    > takiego jak ja, bo byłoby to uznane jako spam. Czekam na rady i z góry

    Może zorientuj się, gdzie są prowadzone jakieś budowy, wybierz się osobiście
    i rozmawiaj z kierownikami czy nie potrzebują ludzi do pracy. Jak będą
    potrzebować, to załatwią Ci zatrudnienie.

    pozdr
    Andrzej