PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomocna ankieta do pracy magisterskiej

  • 1. Data: 2003-03-31 15:55:18
    Temat: pomocna ankieta do pracy magisterskiej
    Od: "Rafał" <r...@s...neostrada.pl>

    Witam uzytkownikow
    Kilka dni temu rozpoczalem watek : Praca magisterska
    Zaczne od tego ze, jestem studentem SGGW i jestem w trakcie pisania
    pracy magisterskiej na temat handlu (w szczegolnosci na temat bazarow).
    Jezeli jest to mozliwe prosilbym o pomoc przy wypelnieniu ankiet na temat
    bazarow.
    Ankieta kierowana jest do ludzi z WARSZAWY. Potrzebuje okolo 100 ankiet
    Niestety nie posiadam strony internetowej. Bylbym wdzieczny, gdyby
    zainteresowane osoby podaly mi swoj adres e-mailowy, na ktory przeslalbym
    swoja ankiete.
    Jednoczesnie zdaje sobie sprawe,ze jest to klopotliwe. Odpowiedzi z ankiet
    wykorzystam tylko do ANALIZ NAUKOWYCH.
    Bardzo licze na zyczliwosc ludzi.
    Z powazaniem
    Rafal Sycha

    r...@s...neostrada.pl

  • 2. Data: 2003-03-31 16:57:24
    Temat: Re: pomocna ankieta do pracy magisterskiej
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    > swoja ankiete.
    > Jednoczesnie zdaje sobie sprawe,ze jest to klopotliwe. Odpowiedzi z ankiet

    Koniecznie z Wawy, jesli nie to wrzuć tą ankietę /Kielce/

  • 3. Data: 2003-03-31 16:57:25
    Od: f...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2003-03-31 16:57:26
    Od: f...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2003-03-31 17:25:01
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Koniecznie z Wawy, jesli nie to wrzuć tą ankietę /Kielce/

    Nie wystarczy Ci jeden egzemplarz? :-)

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 6. Data: 2003-03-31 17:56:27
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej na temat handlu (w szczegolnosci na
    temat bazarow).
    > Ankieta kierowana jest do ludzi z WARSZAWY.

    I bardzo słusznie. Jak powszechnie wiadomo Warszawa bardziej przypomina bazar niż
    stolice.

    mer

  • 7. Data: 2003-03-31 18:42:54
    Od: f...@p...onet.pl

    > Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnują budżet RP.
    > (C) Pearl

    Nigdy Ci łącze nie szwankuje?