PracaGrupypl.praca.dyskusje › kiedy wręcza się wypowiedzenie z pracy??

  • 1. Data: 2003-03-31 17:20:40
    Temat: kiedy wręcza się wypowiedzenie z pracy??
    Od: "Greg" <g...@w...pl>

    jak w temacie, chodzi mi konkretnie kiedy pracodawca może wręczyć mi
    wypowiedzenie z pracy (chodzi mi o to czy może wręczyć np. w środku
    tygodnia) mam tylko miesiąc wypowiedzenia a moja firma chyba niedługo mi to
    ogłosi.
    z góry dziękuje za odpowiedź
    Darek

  • 2. Data: 2003-03-31 17:43:55
    Temat: Re: kiedy wręcza się wypowiedzenie z pracy??
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 31 Mar 2003 19:20:40 +0200, "Greg" <g...@w...pl>
    zakodował:

> [...]
    >wypowiedzenie z pracy (chodzi mi o to czy może wręczyć np. w środku
    >tygodnia) mam tylko miesiąc wypowiedzenia a moja firma chyba niedługo mi to

    Może w dowolnym momencie z jednym wyjątkiem - gdy jesteś nieobecny w
    pracy i nieobecność jest usprawiedliwiona.
    Inna sprawa, że wypowiedzenie dwutygodniowe kończy się w sobotę a
    (trzy)miesięczne ostatniego dnia miesiąca - czyli bywa wręczane
    zazwyczaj odpowiednio pod koniec tygodnia lub miesiąca.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-03-31 17:47:27
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > wypowiedzenie z pracy (chodzi mi o to czy może wręczyć np. w środku
    > tygodnia) mam tylko miesiąc wypowiedzenia a moja firma chyba niedługo mi to

    wreczyc mozna kiedy tylko sie chce, o ile pracownik jest dostepny.
    (tzn. nie jest na urlopie, chorobie itp.)
    nawet 2.04 w srode okolo godziny 13:32.
    choc w wypadku wypowiedzenia miesiecznego wreczenie 2.04 w srode jest
    rownoznaczne z wreczeniem 30.04 (tez w srode),
    poniewaz miesieczne wypowiedzenie umowy biegnie od pierwszego nastepujacego
    po dacie wreczenia.

    z tego powodu zwykle wypowiedzenia wrecza sie ostatniego roboczego dnia
    miesiaca lub w wypadku wypowiedzen krotszych niz miesieczne w ostatni roboczy
    dzien tygodnia (bo biegna od poniedzialku). Niektorzy pracodawcy wierza,
    ze pracownik nie przeczowa ze go wyleja i pracuje superwydajnie do ostatniej
    minuty przed wreczeniem wypowiedzenia (bo przeciez wywala sie glownie tych
    wydajnych i przejetych praca ;-) - byc moze w Twojej sytuacji jest inaczej,
    nie bierz tego za bardzo do siebie)

    pozdrawiam

    romekk