PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie zasilek po dzialalnosci gospodarczej?

  • 1. Data: 2003-03-31 14:47:01
    Temat: bezrobocie zasilek po dzialalnosci gospodarczej?
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    moj znajomy ma dzialalnosc gospodarcza niestety idzie coraz
    gorzej,zwlaszcza jak ktos zbankrutuje -albo i nie -i nie zaplaci. Czy po
    zlikwidowaniu?-zawieszeniu dzialalnosci przysluguje mu zasilek?
    moze ktos ma linki do odpowiednich przepisow?
    TMK

  • 2. Data: 2003-03-31 15:20:31
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > zlikwidowaniu?-zawieszeniu dzialalnosci przysluguje mu zasilek?
    > moze ktos ma linki do odpowiednich przepisow?

    po likwidacji (zusy chiba placi?) to tak, przy zawieszeniu nie moze byc
    bezrobkiem
    z DG nie mozna takze przejsc na swiadczenie przedemeryt.

    Jean

  • 3. Data: 2003-03-31 21:55:22
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    Moze przejsc na zasiłek pod warunkiem , że prowadził działalnosc 12-mcy
    Po wyrejestrowaniu sie z ZUS-u ma rok czasu na zlikwidowanie i
    zarejeestrowanie sie w urzedzie
    Składek nie musi mieć opłaconych
    Najwazniejsze zeby miał złozone prawidłowo deklaracje.
    Przechodziłem juz to.
    Nie udało sie na jednym . W tamtym roku zawiesiłem działalnośc i sie
    wyrejestrowałem z ubezpieczenia. Mineło 1 rok i 3 miesiące i za
    późno!!!!!!!!!

    REKLAMA
    http://www.bankier.pl/sp/tombaj8872