PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie pracownika

  • 1. Data: 2006-03-06 11:39:08
    Temat: Zwolnienie pracownika
    Od: "Radek" <p...@p...onet.pl>

    Na wstępie witam wszystkich gorąco :)
    A teraz kolej na pytanie. Czy pracodawca, który ztatrudnia na umowę zlecenie
    może zwolnić pracownika smsem? Chociażby w obawie, by ten po postawieniu go
    przed faktem dokonanym nie narobił Firmie szkód. Przykład głupi, ale
    uwierzcie mi prawdziwy. Jestem ciekaw czy taka UMOWA ZLECENIE niesie za sobą
    pewne restrykcje co do sposobu zerwania, wymówienia umowy. Czy też
    pracodawca może dokonać zwolnienia tak jak będzie tego chciał?

    Bro

  • 2. Data: 2006-03-06 14:45:41
    Temat: Re: Zwolnienie pracownika
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    raz - nie pracodawca, a zleceniodawca.
    dwa - skooro nie ma zatrudnienia, to nie może zwolnić. może rozwiązać umowę.
    czy sms-em? w ten sposób to raczej przesłana jest decyzja o rozwiązaniu.
    czy dotrze do adresata... zawsze telefon mógł się rozładować zanim został
    przeczytany sms.
    trzy - umowa-zlecenie wynika z LC, tak więc wszelkie "wycieczki po
    paragrafach" znajdziesz w tym kodeksie

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---