PracaGrupypl.praca.dyskusje › % podatnikow w II i III progu

  • 1. Data: 2007-07-09 13:09:44
    Temat: % podatnikow w II i III progu
    Od: "pyrczak" <p...@i...pl>

    Gdzie znajdę informację o procentach płatników w poszczególnych progach
    podatkowych w Polsce?

  • 2. Data: 2007-07-09 15:40:37
    Temat: Re: % podatnikow w II i III progu
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 9 Jul 2007 15:09:44 +0200, pyrczak <p...@i...pl>
    w <f6tc54$iv2$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > Gdzie znajdę informację o procentach płatników w poszczególnych progach
    > podatkowych w Polsce?

    W Minsterstwie Finansów. AFAIR to 95, 4.5, 0.5 było.

    O (trochę stare):
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/statystyki/za_2
    005/roz_2005_internet_2.pdf

    Najwięcej do myślenia daje strona 13.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2007-07-11 09:58:10
    Od: "pyrczak" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnf94lnl.h4b.jakub@jakub.kofeina.net...

    > W Minsterstwie Finansów. AFAIR to 95, 4.5, 0.5 było.
    >
    > O (trochę stare):
    > http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/statystyki/za_2
    005/roz_2005_internet_2.pdf

    Przykre patrzeć na to, jak biednym krajem jesteśmy, jednak wydaje mi
    się, że statystyki są troche oszukane. Ludzie specjalnie kombinują żeby
    nie podpaść pod wyższy próg i sporo dochodów jest w szarej strefie,
    prawdziwe pewnie byłyby wyniki I próg: 65%, II próg: 33%, III: 2%