PracaGrupypl.praca.dyskusje › termin dosarczenia zwolnienia lekarskiego

  • 1. Data: 2007-07-08 07:09:14
    Temat: termin dosarczenia zwolnienia lekarskiego
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>

    Wtam,
    Wysyłam zwolnienie lekarskie pocztą, wiem że mam 7 dni na dostarczenie
    zwolnienia. Moje pytanie jest czy liczy się data nadania pocztowego czy też
    data otrzymania zwolnienia przez pracodawcę? Bo jeżeli nadam list 7 dniu to
    nim poczta dostarczy pracodawca otrzyma go powiedzmy w dniu 10-12. Czy w tej
    sytuacji naliczy mi mniejszy zasiłek za te kilka dni?

    dziękuję za porady,
    Robert

  • 2. Data: 2007-07-09 19:52:16
    Temat: Re: termin dosarczenia zwolnienia lekarskiego
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Robi nabazgrolił na ekranie:
> [...]
    > dniu to nim poczta dostarczy pracodawca otrzyma go powiedzmy w dniu 10-12.
    > Czy w tej sytuacji naliczy mi mniejszy zasiłek za te kilka dni?

    Zależy, czy to będzie wynagrodzenie chorobowe, czy zasiłek chorobowy płatny
    przez zus. Przy wyn.chorobowym pracodawca nie może pomniejszyć za
    spóźnienie. To działa jedynie jak już bierzesz zasiłek chorobowy (po 33
    dniach choroby w roku).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2007-07-10 19:47:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 8 Jul 2007 09:09:14 +0200, "Robi" <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >zwolnienia. Moje pytanie jest czy liczy się data nadania pocztowego czy też
    >data otrzymania zwolnienia przez pracodawcę?

    Od nadania.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 4. Data: 2007-07-10 20:20:41
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-07-10 21:47 [Adam Płaszczyca] napisał(a):

    > Od nadania.

    ZUS bierze pod uwagę datę dostarczenia ZLA do urzędu.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 5. Data: 2007-07-10 22:06:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 10 Jul 2007 22:20:41 +0200, "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    wrote:

    >ZUS bierze pod uwagę datę dostarczenia ZLA do urzędu.
    Nie pierwszy raz, kiedy ZUS łamie prawo...
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356