PracaGrupypl.praca.dyskusje › Concept Intermedia łowi nowe talenty :P

  • 1. Data: 2007-07-09 09:21:41
    Temat: Concept Intermedia łowi nowe talenty :P
    Od: Gaf <g...@p...paf>

    i to w jaki wyrafinowany sposob :P

    http://nowosci.com.pl/look/nowosci/drobne.tpl?miasto
    =Og%C3%B3lne&kat1=Praca&strona=3

    "ZATRUDNIMY informatyka z doświadczeniem. 056/65-98-565."

    po ostatnich wpadkach pewnie specjalistow od zabezpieczen poszukuja :D

    http://gospodarka.gazeta.pl/technologie/1,81010,4123
    280.html
    http://miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,48722,4125850.ht
    ml
    http://hacking.pl/pl/news-6652-Concept_na_hacked.htm
    http://hacking.pl/pl/news-6604-Torunpl_hacked.html

    Od siebie dodam co firma oferuje zeby ludzie wiedzieli jak sprawa
    wyglada zanim zdecyduja sie tam zlozyc papiery. Praca generalnie na
    czarno. Na umowie najnizsza krajowa , a wielu przypadkach w dodatku na
    1/4 etatu.

  • 2. Data: 2007-07-09 16:35:56
    Temat: Re: Concept Intermedia łowi nowe talenty :P
    Od: b...@b...pl

    Gaf wrote:

    > "ZATRUDNIMY informatyka z doświadczeniem. 056/65-98-565."

    No to kolejna perełka z cyklu 'z doświadczeniem' (szukamy jelenia). Leżałem
    i kwiczałem na podłodze dobre pół godziny.

    http://www.praca.pl/site/s,joboffers,type,doc,id,318
    74.html

  • 3. Data: 2007-07-09 16:57:44
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-07-09 18:35, b...@b...pl pisze:

    > No to kolejna perełka z cyklu 'z doświadczeniem' (szukamy jelenia). Leżałem
    > i kwiczałem na podłodze dobre pół godziny.
    >
    > http://www.praca.pl/site/s,joboffers,type,doc,id,318
    74.html

    Stawiam dolary przeciwko orzechom że człowiek który na tym stanowisku
    pracuje 90% czasu pracy spędza przeglądając strony WWW, przez 5% ziewa z
    nudów, a pozostałe 5% symuluje pracę. Taka specyfika pracy informatyka w
    niewielkiej firmie produkcyjnej. Kto tego nie zaznał ten nie zrozumie.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 4. Data: 2007-07-09 17:06:11
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > No to kolejna perełka z cyklu 'z doświadczeniem' (szukamy jelenia).
    > Leżałem i kwiczałem na podłodze dobre pół godziny.
    >
    > http://www.praca.pl/site/s,joboffers,type,doc,id,318
    74.html

    To nie jest kawał ?

  • 5. Data: 2007-07-09 17:38:49
    Od: chojny <c...@i...pl>

    b...@b...pl napisał(a):

    > No to kolejna perełka z cyklu 'z doświadczeniem' (szukamy jelenia). Leżałem
    > i kwiczałem na podłodze dobre pół godziny.
    >
    > http://www.praca.pl/site/s,joboffers,type,doc,id,318
    74.html

    "
    Oferujemy:
    - Niezbędne na stanowisku narzędzia pracy.
    "

    MEGA LOL. Rozwalilo mnie kompletnie:).

    chojny

  • 6. Data: 2007-07-09 17:58:25
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    chojny wrote:
    > "
    > Oferujemy:
    > - Niezbędne na stanowisku narzędzia pracy.
    > "
    > MEGA LOL. Rozwalilo mnie kompletnie:).

    To nie jest rzadkość. Często widzę takie teksty w ogłoszeniach
    firm, które nie mają co zaoferować. Te same firmy później
    narzekają na brak zainteresowania albo śmieją się z CV, LM
    kandydatów do pracy. Ot życie.

  • 7. Data: 2007-07-09 21:13:22
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    chojny pisze:
    > "
    > Oferujemy:
    > - Niezbędne na stanowisku narzędzia pracy.
    > "
    >
    > MEGA LOL. Rozwalilo mnie kompletnie:).

    a co powiesz na:
    - znajomość języka na poziomie umiejętności czytania i rozumienia
    dokumentacji technicznej będzie dodatkowym atutem.

    --
    Matt Z

  • 8. Data: 2007-07-11 19:22:59
    Od: "Mirek" <m...@s...com>

    Użytkownik "Gaf" <g...@p...paf> napisał w wiadomości
> [...]
    > zanim zdecyduja sie tam zlozyc papiery. Praca generalnie na czarno. Na
    > umowie najnizsza krajowa , a wielu przypadkach w dodatku na 1/4 etatu.

    Przeciez to firma krzak. Zadnych szyldow informacji itp. Kiedys
    potrzebowalem znalezc ta firme krazylem godzine po tej ulicy ale nic nie
    znalazlem oprocz kilku domkow i garazy. z tym zatrudnieniem to chyba cos
    musi byc nie tak skoro tyle sie o tym slyszy albo wogole siedziby nie maja